Paras tapa tarkistaa Linux Mint sda3 osio on luoda YUMI-buutti stikki
Hakee Gparted . iso tiedoston siinä YUMIn luomisohjelmassa (voi hakea muitakin iso tiedostoja esim. Mint 22)
Buutttaa tältä usb tikulta ja Gpartedissa hiiren oikealla sda3 partition kohdlla "Tarkista"
Paras tapa tarkistaa Linux Mint sda3 osio
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olisiko kuitenkin helpompaa käyttä valmista live-distroa ilman mitään kikkailuja windows-softalla? Windows-softat on vähän hankalia, kun eivät ole kovin luotettavia.
- Anonyymi00002
Muutenkin harhaanjohtavaa tuo aloittajan tapa: Mikset mounttaa osiota uudelleen read-only tilaan, jolloin sen tarkistaminen on helppoa, koska muutoksia ei tapahdu. Ei tarvitse edes bootata konetta uudestaan.
- Anonyymi00004
Minulla ilmoitti jotain "System is busy" tms.? Johtuu ehkä parista servicestä jota siinä pyörii (Nextpvr ja Minidlna)
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla ilmoitti jotain "System is busy" tms.? Johtuu ehkä parista servicestä jota siinä pyörii (Nextpvr ja Minidlna)
Eipä kyllä johdu. Johtuu terminaalista, jossa on auki hakemisto kyseiseltä levyltä.
- Anonyymi00003
Aikaisemmin käytin fedora writeria
https://github.com/FedoraQt/MediaWriter/releases/tag/5.2.3
sillä saa tosin vain yhden käynnistävän .ison kun taas YUMIin voi lisäillä .isoja niin paljon kuin tikussa riittää tilaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469