https://www.is.fi/politiikka/art-2000012136589.html
Kyllä minä tunsin suurta iloa sisimmässäni kun luin tämän jutun Päivi Räsäsestä että häntä ei ole päästetty Britanniaan. Hyvä Britit! Ten points, täydet pisteet Suomesta👍
Hurraa hurraa hurraa saa!
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Voi tuota riemua kun saa linkittää
- Anonyymi00002
Päivi Räsänen ja Anna Kontula ovat ainoat aatteensa puolesta aidosti toimivat naiset eduskunnassa.
Vaikken ole samaa mieltä heidän kanssaan monestakaan asiasta, niin arvostan huomattavat enemmän kuin esim. Nasimaa, Fatimaa , Sofiaa ja montaa muuta.- Anonyymi00004
Ulos joutaa tuo vanha haaska
- Anonyymi00003
Sateenkaari henkilö hehkuttaa. Kompatkaa vaan musuja kyllä he teille hyvää tekevät :)
- Anonyymi00005
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00008
Sinä nyt näet vain ja ainoastaan rikolliset maahanmuuttajat. Uutiset ohjaa näkemystäsi.
- Anonyymi00006
Vai shing soo on kuollut.
- Anonyymi00007
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
No ei ainakaan minua vaikka itse tuo ilmoitin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ei ainakaan minua vaikka itse tuo ilmoitin.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00016
Paska
- Anonyymi00017
Räsänen on ilmeisesti vaikuttanut aloittajan kelakorvauksiin ja näin traumatisoinut raukan.
- Anonyymi00018
Mitähän tuntuisi jos pääsisi R**ästä kokeilemaan lähetyssaarnaaja-asennosta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitähän tuntuisi jos pääsisi R**ästä kokeilemaan lähetyssaarnaaja-asennosta.
Rtähtitähtiästä??? Mitähän päässäsi liikkuisi jos siellä olisi jotakin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565