Lindelin tekoälyjorinoita https://www.sisasuomenlehti.fi/paakirjoitus-mielipide/9605059
Mitä se tuossa koittaa sanoa? Äänekosken punatiilitalon ja poliitikkojen toilailut eivät varainaisesti luottamusta herätä 🤣. Kevään suhmuroinnit menivät valtuuston lapamatokumileimasimen läpi jotta suhahti samoin tämän ”monessa toimineen …..” tarkastuslautakasan läpi. Talous kuralla ja taseesta viis kun vaan luotetaan, kysyn että keneen, ei ainakaan näihin hyväveljiin ja -siskoihin.
Pieni itsekritiikki olisi jokaiselle suojatyömaissa lorvineelle suotavaa. Jos ei itse ymmärrä niin kysyy siltä tekoälyltä.
Lässynlässyn vol4
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00002UUSI
"Luottamus ei synny juhlapuheissa eikä strategia-asiakirjoissa. "
Noin hän kommentoi liekö omia puheitaan vai onko viesti jollekin. - Anonyymi00003UUSI
Ja uusavuton linkittää
- Anonyymi00004UUSI
No ei herätä luottamusta Lindellin peräänkuuluttama luottamus.Miten on itse ei ole vastannut K-S sairaanhoitopiirin alijäämien kattamiseen jotka kunnat joutuivat maksamaan hänen ollessaan hallituksen pj.
Novan rakentamisen ylisuuret ylitykset.
Äänekosken kaupungin jatkuvat lautakuntien talousarvio ylitykset esim.kaupunkirakennelautakunnassa..
Entä viimeiset suhmuroinnit tänä keväänä ja nyt jo yli neljä miljoonaa näyttävä alijäämä tälle vuodelle.
Kirjoittaisi ja vastaisi niihin. - Anonyymi00005UUSI
Aina esillä, eikä itse tee mitään asioiden hyväksi. Tittelit ei pätevoitä ketään.
- Anonyymi00006UUSI
Etkä sinäkään tee muuta kui jauhat eioota ja pieksun loisketta
- Anonyymi00007UUSI
Tämä juuri.
Loppulasku oli 24 miljoonaa joista Äänekosken osuus 4,7 miljoonaa euroa .
Kun tähän lasketaan mukaan muut tämän hetken sote-ja läksiäiskulut ennen palvelujen siirtymistä hyvinvointialueelle Äänekosken lopullinen loppulasku nousi peräti noin.6,6 miljoonaan euroon..
Elokuussa 2026 erääntyvän maksuun on varauduttu ja se näkyy taseessa joka on heikentänyt kaupungin taloudellista tilannetta ja tekee talousarviosta alijäämäisen.
Kaupunki kikkaili tekemällä talousarvioonsa pakollisia varauksia etukäteen mikä ajoi kaupungin tilikausitulokset alijäämäiseksi .
Kaupungilla on velkaa 65,9 miljoonaa joka on 3716 euroa asukasta kohti ja laina on tippunut 4000 eurosta. Konserivelka mukaan lukien lainaa on 7 478 euroa joka on Suomen keskiarvon alapuolella.
Tämä sairaanhoitopiirin alijäämä heikensi Äänekosken taloudellista tilannetta huomattavasti puskurit sulivat,käyttötalous kiristyi,investointi kyky heikkeni.
Kun mentiin hyvinvointialueisiin kunnat vaativat alijäämien kattamista toisin kuin sairaanhoitopiirin hallitus.
Kukaan ei puhunut tästä esim.viimeisessä tilinpäätöskokouksessa valtuuston ryhmäpuheenvuoroissa yhtään mitään.- Anonyymi00008UUSI
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto sieltä saa yhteiskunnan elätti myös lootan sossun piikkiin
- Anonyymi00009UUSI
Miksi lehti julkaisee joka viikko jotain Lindellin mielipiteitä jotka eivät ole kuin tyhjän toteamista tai suomeksi sanottuna pasxan jauhamista.
- Anonyymi00010UUSI
En oikein osaa sanoa miksi, en näe mitään syytä. Tyyppi joka ei ole saanut mitään oikeastaan aikaan edes ”työuransa” aikana. Mikä helevetti on tuon tarkastuslautakunnan funktio? Äänekoskella kusetetaan kaupungin osalta kaikessa, aivan kaikessa, organisaatiota johdetaan pelolla ja ”luottamus” on tärkein ja ”ilmeisesti” kohdillaan. Samat pellet jatkaa ”iltakouluissaan”. Rollo kirjoittaa jorinootaan faceen ja Kuonamaza postailee vanhaa skeidaa.
- Anonyymi00011UUSI
Ei minua haittaa,hyvin nukun
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä kai tarkastaulautakunnan funktio ja sen tehtävä on määritelty kuntalaissa ja jonka tehtävänä on toimia kaupunginvaltuuston vahtikoirana,eli arvioida ja valvoa hallinnon ja talouden hoitoa.
On kai tuossa estellisyysristiriira kun on tarkastuslautakunnan pj. ja istuu. Elinvoimayksikön hallituksessa ja arvioi elinvoimalautakunnan toimintaa.
Kun tarkastuslautakunta käsittelee ja arvio elinvoimalautakunnan toimintaa puheenjohtaja on silloin esteellinen .
Nyt tarvitaan tarkkaa ja juridisesti syynätyn käsittelyn seuraamista.- Anonyymi00013UUSI
Tokko ELINvoiman ajanut alas ja yksikön ja henkilöt suuri johtajamme?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801977
- 961456
- 1141013
- 106940
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.65774- 61672
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 46594
- 29582
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75565