Ostin kolmisen vuotta sitten Sony CFD-S70 merkkisen kannettavan cd-kasetti-radio-soittimen. Takuu oli 24 kk ja olin tyytyväinen ostokseeni. Mankka on ollut tosi vähällä käytöllä toisessa asunnossani kaupungissa, jossa en yövy usein. Cd-soitinta olen varmaan käyttänyt 3-4 tuntia yhteensä koko aikana.
Nyt cd-soitin ei tunnista cd:tä ja näyttöön tulee teksti : noCd.
Puhdistin lukupään varovaisesti pumpulipuikolla, joka oli kostea. Ei auttanut ollenkaan.
Harmittaa, kun ajattelin, että tämän soittimen kanssa selviän pitkälle. Kuuntelen vielä kasettejakin välillä.
Onko vinkkejä kenelläkään? Voisiko cd-soittimen korjauttaa
Janne
Kannettavan Sony-mankan cd-soitin meni nopeasti rikki
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Vantaalla on iso putiikki, jonka Sony oli ainakin muutama vuosi sitten valtuuttanut korjaamaan laitteitaan. Sieltä asiaa kannattaa kysyä esimerkiksi sähköpostilla.
https://elcare.com/fi-FI/ota-yhteytta- Anonyymi00003
Saattaa vaan huoltokulut nousta äkkiä suuremmaksi kuin laitteen arvo.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saattaa vaan huoltokulut nousta äkkiä suuremmaksi kuin laitteen arvo.
Melkoista pelottelua: Kyse on kuitenkin vain cd-luukun kiinniolon tunnistuksesta - osan arvo taitaa olla nykyään n. 0.50€ luokkaa - jos oletetaan korjaajan tuntipalkaksi 60€ pitäisi selvitä korjauksesta parilla kympillä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Melkoista pelottelua: Kyse on kuitenkin vain cd-luukun kiinniolon tunnistuksesta - osan arvo taitaa olla nykyään n. 0.50€ luokkaa - jos oletetaan korjaajan tuntipalkaksi 60€ pitäisi selvitä korjauksesta parilla kympillä.
Ai vikadiagnoosikin on jo tehty. Helposti voi korjaajan minimiveloitus olla yksi tunti, ja tuo tuntipalkkakin saattaa nykyään olla jo alakanttiin. Toki jos riittää vain joku pikkupuhdistus niin ehkä voi selvitä halvallakin.
- Anonyymi00002
Voithan kokeilla vielä lukupään puhdistuslevyä (tosin itse yritin kerran tietokoneen bluray-asemaa sellaisella elvyttää ilman mitään vaikutusta)
- Anonyymi00005
Siinä pitäisi säätää focus kohdilleen ja säteen teho myös: Molemmat potikat löytyy linssin juuresta.
- Anonyymi00007
Olet yrittänyt magnetofoniin tunkea CD-levyä? Hohhoijjaaah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598