Viimeisen kommentin ilmaiseminen nykyisellä tavalla on ikävä asia. Kun oli selkeä aikaleima, pystyi sivukohtaisella haulla etsimään viimeisimmän kommentin.
Koska täällä voi kirjoittaa mihin väliin tahansa, viimeisimmän kommentin löytäminen on erittäin työlästä. Väliin kirjoittamisen mahdollistaminen on muutenkin asia, joka tekee sivustosta sekavan. Aina ei tiedä, mihin mikin kommentti liittyy. Parempi olisi laittaa kommentteihin sitaattimahdollisuus ja uudet kommentit tulisivat loppuun. Sanarisin foorumi sanaristikot.fi toimii tässä suhteessa paljon paremmin. Ottakaa tässä asiassa siitä oppia.
Voisiko jokainen tehdä vähän kuten sanaristikot.fi voisi tehdä ts. kopioi tekstin päivämäärän ja alun ja kirjoittaa loppuun.
Muuten on ihan kamalan vaikeata seurata mitä uutta joku on kirjoittanut.
Ikävä löytää viimeisin kommentti
4
62
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Olipa ikävä tämä viimeisin kommentti. Minulle uudistus oli mieleen!
- Anonyymi00002
Jos joku kirjoittaa satunnaiseen väliin, on ihan mielettömän vaikea löytää uusi kommentti.
Jos kaikki kirjoittaisivat aina loppuun, uudistuksesta ei olisi mitään haittaa vaan siitä olisi jopa hyötyä. - Anonyymi00003
Tuo mieletön vaikeus koskee siis pitkiä säikeitä. Mutta on lyhyissäkin ikävää, jos joutuu etsimään joka välistä uutta kommenttia. Kommentoiminen muuttuu joka tapauksessa enemmän tai vähemmän työlääksi, jos kommentoidaan väliin eikä loppuun.
- Anonyymi00004
"Kun oli selkeä aikaleima, pystyi sivukohtaisella haulla
etsimään viimeisimmän kommentin."
Olen lähettänyt Suomi24 Ylläpidolle juuri tästä asiasta kahteen kertaan kommenttia.
Uutta, yhtä erillistä viestiä ei pysty löytämään vaikka 50...100 viestin joukosta, kun ei tiedä sen viestin kellonaikaa.
Jos nimenomaan halutaan säilyttää tuo "Vastattu 8m" tyyppinen teksti viestin oikeassa ylänurkassa, niin uuden viestin päiväyksen ja kellonajan voisi hyvin näyttää viestin alaosassa, oikealla. Siellä on runsaasti tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459