Voi voi nyt rupeavat rajoittamaan ettei maasta voi poistua edes matkoille. Putin ominut tieten pohjoiskorean demokratian:)) Että piti tämäkinähdä . Luulin jo kun alkoivat aikoinaan avata yhteiskuntaa että Venäjästäkin tulee normaali maa mutga kyllä se taitaa diktatuurina pysyä. Puhutaa demokratiasta ja siitä ei ole hipaisuakaan. Ei milläänmuotoa! Surkea katsoa kun tavallista kansaa olen pitänyt venäläisissäkin ihan ok ihmisinä. Ja jota var.asti ovatkin vaan johto on korruptio petos glaani
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Maasta poistuminen voi johtaa siihen että porukka pakenee sotaan värväämistä. Mistäs Putler sitten saa sotilaita lihamyllyyn?
- Anonyymi00002
Tuo on paluuta Neukkulan vanhaan ja hyvään käytäntöön.
Iltalehti 13.7:
Maan ulkoministeriö harkitsee lakia, johon sisältyisi maastapoistumisviisumin palauttaminen osana venäläisten turvallisuuden vahvistamista ulkomailla.
Jos muutos tulee voimaan, venäläiset saavat matkustaa ”epäystävällisiin Nato-maihin” vain ryhmissä, joihin kuuluu vähintään kymmenen henkilöä.
Lähteiden mukaan venäläisten tulisi hakea lupaa myös silloin, jos he haluavat matkustaa muihin kuin ”epäystävällisiin Nato-maihin”. - Anonyymi00003UUSI
Kaikki karkaavat venäjältä, miten itärajamme kestää tämän paineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522