mukaan?

Aurora-30

Onko useimmat tämän palstan keskustelut tarkoitettu ns. sisäpiiriläisille vai voiko osallistua uutena tulokkaana? Miten yleensä kohtelette keltanokkaa joka tunkee keskusteluihin?
Minä nimittäin kirjoittelisin mielelläni omia mielipiteitäni kirjoituksiin.

37

2310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      muodostunee ihmisistä, jotka "tuntevat" toisensa täällä pitkältä ajalta:) Kaikki uudet on tervetulleita...uusia me on oltu joskus jokainen vuorollamme:)

      • tosi-jorma

        muuten paikkansa, joten terppa vaan Japanitar... ;)))


      • minä ite !
        tosi-jorma kirjoitti:

        muuten paikkansa, joten terppa vaan Japanitar... ;)))

        ja tosi-jorma ? Mites yks ja sama multipersoonallisuus jaksaa ? Ootte vähä liian helposti tunnistettavissa ! Samat typerät hymiöt joka "vastauksessa ja samat typerät pilkutukset "lauseissa".
        Jos kysyt(te) minulta, niin:
        Kiitos kysymymästä, minä voin ihan hyvin ! Lääkitys kohdallaan, paketti Burana 800 päivässä menee. heh ! Ei multipersoonallisuusvaivaa...
        Laita jorkki kukkamekko päälle ja ihaile itsees peilistä. Vi..u, oot aikas pervo !


    • Täällä haluttaisiin vain karsia huuhaata, koska sille on jo oma palstansa:)

      • Aurora-30

        Kiitos. Eli minä sitten tulen mukaan keskusteluihin. Minua ei kiinnosta huuhaat ja niitä näyttää muut palstat olevan tulvillaan. Tosin ei kaiken aina tarvitse niin vakavamielistä ollakaan, mutta asiallista kuitenkin jossain määrin.


      • oli samat ajatukset kuin sinulla,kun tungin tänne ensimmäistä kertaa...
        hyvin tänne on mahtunut,ei ole ainakaan vielä ajettu pois! :)
        tere tulemast!


      • Aurora-30
        mii-su kirjoitti:

        oli samat ajatukset kuin sinulla,kun tungin tänne ensimmäistä kertaa...
        hyvin tänne on mahtunut,ei ole ainakaan vielä ajettu pois! :)
        tere tulemast!

        Kiitos kannustuksesta.
        Ei sitä oikein voinut suoraan tunkea mukaan, kun ei "tunne" ketään. Mutta katsotaan jos tästä jotain vaikka irtoaisikin suuntaan jos toiseen.


    • Aikuinen mies

      vaan mukaan. Sana on vapaa. :))

    • rape66

      Olen uusi tällä palstalla, viime viikolla löysin tämän paikan. Olen kolunnut suomi24:ää ja voin sanoa että on hieno juttu, että täällä ollaan paljon nimimerkeillä.
      Viihdyn paljon myös tietotekniikkapalstalla, ne asiat kiinnostaa meikäläistä. Siellä tulee vastaan aika pahoja nimimerkkikirjoituksia...

    • kävisivät jutut, jos pelkästään vakiokävijät niihin osallistuisivat. Itse hypähdin tälle palstalle tuolla alkuvuoden puolella, jossain välissä pidin omien asioideni takia parin kuukauden breikin, mutta hyvin tunnen taas tänne mukaan sopineeni...hieman muuttuneena ihmisenä tosin...mutta elämä opettaa...
      TERVETULOA

    • ...olenhan itsekin siitä elävä todiste.

      tulin vain ykskaks tuolta toisesta portaalista tänne ja aloin latelemaan mielipiteitäni kuin olisin vanhakin tuttu, eipä nämä neitoset ainakaan ole pahasti vielä siitä sanoneet :D

      "sisäpiiriin" pääsee menemällä siihen sisäpiiriin. ei sinne kukaan kutsu, se vain muodostuu pikkuhiljaa automaagisesti :)

      eli pidemmittä puheitta, sekaa vain ;)

    • (.)Y(.)

      Kirjoitukset ja mielipiteet,
      ovat tervetulleita joukkoomme.. :))
      Joten, tervetuloa.. :))))

      • tosi-jorma

        messiin vaan, kyllä tänne mahtuu ja sovulla pärjää... ;)))
        Vaikka,,, vähemmin olen itse täällä kyllä viime aikoina ollut... ;(

        Mut,,, Teuve Tulemast,,, Mukaan Vaan... ;))))


      • tosi-jorma

        ollut täällä aika vähän, ku "Lispahti" vastaus vähän väärään paikkaan... ;DDDD

        Mut, sopiihan se tähänkin jatkoks... ;DDDD


      • (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

        ollut täällä aika vähän, ku "Lispahti" vastaus vähän väärään paikkaan... ;DDDD

        Mut, sopiihan se tähänkin jatkoks... ;DDDD

        Hyvin se, siinä mahtuu olemaan.. :DDDD

        Sinua ei olekkaan, vähään aikaan
        näkynyt täällä kirjoittelemassa?.. ;)))


      • tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Hyvin se, siinä mahtuu olemaan.. :DDDD

        Sinua ei olekkaan, vähään aikaan
        näkynyt täällä kirjoittelemassa?.. ;)))

        Niin munki mielestä, vaikka vähän lipeskin... ;DDD

        Ei ole ei, ku olin vähän vapailla... ;)))


      • (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

        Niin munki mielestä, vaikka vähän lipeskin... ;DDD

        Ei ole ei, ku olin vähän vapailla... ;)))

        Joo, ihan vapaa paikka siinä oli.. :DDD

        Just, eihän sitä silloin, jos
        on parempaa tekemistä.. ;)))


      • tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Joo, ihan vapaa paikka siinä oli.. :DDD

        Just, eihän sitä silloin, jos
        on parempaa tekemistä.. ;)))

        Niinhän siinä oli, muttei ole enää... ;DDD

        No, en mä paremmasta tiedä, mutta olin poissa kuitenkin... ;)))

        Mut, nyt pitää mennä muate,,, joten Ötyä... ;)))


      • (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

        Niinhän siinä oli, muttei ole enää... ;DDD

        No, en mä paremmasta tiedä, mutta olin poissa kuitenkin... ;)))

        Mut, nyt pitää mennä muate,,, joten Ötyä... ;)))

        Sie varasit sen rivin itelles.. :DDD

        Empä kysele enempiä.. ;))

        Öitä Jorma.. ;)))


      • tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Sie varasit sen rivin itelles.. :DDD

        Empä kysele enempiä.. ;))

        Öitä Jorma.. ;)))

        siinä kävi... ;)) Ja ihan yllättäin... ;DD

        Mitäs sitä kyselemään, mutta kunhan vapaita pitelin työvuorojen mukaan... ;)))

        Kiitti... ;))
        Ja ihan hyvin nukuinki...


      • tosi-jorma kirjoitti:

        siinä kävi... ;)) Ja ihan yllättäin... ;DD

        Mitäs sitä kyselemään, mutta kunhan vapaita pitelin työvuorojen mukaan... ;)))

        Kiitti... ;))
        Ja ihan hyvin nukuinki...

        noniin veliveikkoset... ;))))

        Tuumin tässä että kun kerran ihmiset luulevat toisia samoiksi vain muutaman hymiön ja kirjoitustyylin perusteella, niin hämmennetään soppaa... ;))))

        silleen sopivassa suhteessa... ;)))
        Ja hyvin hämmennetäänkin... ;DD


      • (.)Y(.)
        doctrine kirjoitti:

        noniin veliveikkoset... ;))))

        Tuumin tässä että kun kerran ihmiset luulevat toisia samoiksi vain muutaman hymiön ja kirjoitustyylin perusteella, niin hämmennetään soppaa... ;))))

        silleen sopivassa suhteessa... ;)))
        Ja hyvin hämmennetäänkin... ;DD

        Tiijätkös, jotta jos kaikki, kirjoittaisivat
        ilman hymiöitä.. ;))))
        Tilanne olisi aivan sama!.. ;))))

        Jollekkin kun ei mene, tosi asiat jakeluun, ei sitten millään!!... ;)))
        Hämmennä oikein kunnolla, muuten palaa pohjaan kiinni.. :DD
        Soppa...


      • (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

        siinä kävi... ;)) Ja ihan yllättäin... ;DD

        Mitäs sitä kyselemään, mutta kunhan vapaita pitelin työvuorojen mukaan... ;)))

        Kiitti... ;))
        Ja ihan hyvin nukuinki...

        Yllätyksiä.. :DD

        Juu, ei täällä ainakaan!.. ;)))

        Oleppas hyvä.. ;))
        Levollinen uni siulla...


    • keskiyonkehraaja

      Mutta en kyllä ole koskaan huomannut mitään karsintaa tässä porukassa...
      Kaikkien !"uusien" mielipiteet ja ajatukset aina tervetulleita..
      Nehän vaan rikastuttaa tätä palstaa...

    • nannukkaN

      joukkoon:))))

    • on tarkoitettu

      multipersoonnallisuuksille, jotka "keskustelevat" keskenään. Ks. tämäkin viestiketju; huomattaatteko mitään yhteistä isotissin ja tosi-jorman "viesteissä"... ?

      • (.)Y(.)

        eikös tämä olekkaan keskustelupalsta?.. ;))
        Olisitkos ystävällinen ja lopettaisit
        toisten mollaamisen?..
        Katsos kun, tuo ei johda mihinkään!.. :DDDD


      • tosi-jorma

        huomaan,,,! koska me tunnetaan täältä,,, ihan niinku monet muutkin tuntee toisia kirjottelijoita täältä,,, aika pitkältä
        aika-väliltä...!

        Joten, anna noiden "multi-persoonien" olla... ihan omana tietonas vaan...! Kiitos...!


      • multinikkipelle

        se täällä keskenäsi keskustelet päivät pitkät....joten katsot kai sitten itse olevasi tervetullut tänne, vaikka ei lie epäselvää mitä tollasesta =DW= Cucosta täällä ajatellaan.


      • (.)Y(.)
        multinikkipelle kirjoitti:

        se täällä keskenäsi keskustelet päivät pitkät....joten katsot kai sitten itse olevasi tervetullut tänne, vaikka ei lie epäselvää mitä tollasesta =DW= Cucosta täällä ajatellaan.

        =DW= on kanssa oma persoonansa.. ;))
        Sulla on nyt, menny puurot ja vellit sekasin!.. :DDD
        Ja, aika pahasti...


      • (.)Y(.)
        multinikkipelle kirjoitti:

        se täällä keskenäsi keskustelet päivät pitkät....joten katsot kai sitten itse olevasi tervetullut tänne, vaikka ei lie epäselvää mitä tollasesta =DW= Cucosta täällä ajatellaan.

        se olikin Cucolle.. :DDD
        Luin huolimattomasti.. :((


      • vähän
        (.)Y(.) kirjoitti:

        se olikin Cucolle.. :DDD
        Luin huolimattomasti.. :((

        ihmettelinkin. Hyvä kun selvisi!


      • (.)Y(.)
        vähän kirjoitti:

        ihmettelinkin. Hyvä kun selvisi!

        mun vahingolle, väsymys teki tepposen
        ja olis pitänyt lukea tarkemmin!.. ;))
        No, vahinkoja sattuu...


    • suna45

      tulin uutena tulokkaana tänne vasta pari kuukkautta sitten,ja alkuksi tuli joitakin veemäisiä kommentteja esim.kirjoitus tavasta/virheitä, mutta en niitä noteeranut ja otin kantaa keskuseluihin ja ihan mukavaa sakkia on, ja muutaman ystävänkin olen saanut ja myös kommentteja kysymyksiin,niin etä rokeesti kantaa asioihin ja keskusteluun kyllä se siitä;)

      • Aurora-30

        Mukava huomata, että on täällä muitakin uusia, etten ainoastaan minä ole tunkemassa joukkoon mukaan. Olen aiemmin lueskellut jonkin verran näitä keskusteluja, mutten ole tohtinut omaa mielipidettäni ääneen lausua.


      • Aikuinen mies
        Aurora-30 kirjoitti:

        Mukava huomata, että on täällä muitakin uusia, etten ainoastaan minä ole tunkemassa joukkoon mukaan. Olen aiemmin lueskellut jonkin verran näitä keskusteluja, mutten ole tohtinut omaa mielipidettäni ääneen lausua.

        vaan kirjoittelemaan. Ei täällä kukaan pysty virtuaalipuremaan.


    • kalle-p

      sekaan vaan. Ei täällä mitään sisäpiiriä ole, toiset vaan kirjoittelee joskus keskenään.
      Joillakin on taas tapana ilkkua toisten kirjoituksille, mutta heistä älä välitä. Hehän kirjoittelee nikittöminä yleensä.
      Anna vaan juttua tulla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe