Jopa kamera ja linssi ovat tuohon verrattuna samantekeviä.
Sanoisin ettei kannata edes katsoa eikä kokeilla niitä pieniä valoja mitkä tökätään kameran päälle, niillä ei tee mitään.
Minulla on Godox AD600BM sekä AD200, joka on vastaava mutta pienempi ja helppokäyttöisempi. Nuo riittää kaikkeen mitä tarvitsee tehdä. Eivät olleet niin kalliita silloin kun ne ostin, toki useita satasia kumpikin. Kannattaa säästää jossain muussa ja sijoittaa näihin, dramaattinen vaikutus kuvien laatuun kun valoa piisaa. Erityisesti suomessa kun on hämärää jopa kesäisin keskellä päivää.
Jos löydät käytettynä kunnollisen valon niin kannattaa ostaa, salamapään saa uusittua noin reilulla satasella, ja akun 100 -150e, siis isoon valoon. Itse sain BM600:n uuden akun palautustuotteena 70e, oli täysin toimiva heti paketista otettuna. Nyt on kaksi toimivaa akkua. AD200:n taisi uusi akku olla jotain 30-50 euroa.
Uusissa pro -malleissa ei taida käytännössä olla mitään eroa, jotain uusia toimintoja niistä toki löytyy, minulla ei ainakaan minkäänlaista käyttöä niille toiminnoille.
Tärkein valokuvausväline: Salamavalo
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Salamia kannattaa käyttää.
- Anonyymi00002
Digikamerassa lienee muistikortti ja filmikamerassa filmi.
- Anonyymi00003
Sillä tiedolla on hyvä aloittaa valokuvausharrastus. Seuraavan viikon tehtävänä on etsiä kamerasta se nappi mistä kamera laukaistaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sillä tiedolla on hyvä aloittaa valokuvausharrastus. Seuraavan viikon tehtävänä on etsiä kamerasta se nappi mistä kamera laukaistaan.
Filmikameran etu on se että voi kurkata onko filmiä jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128823En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110513- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää111417Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni21388