escan-päivitys

tonttu

Etsin sitä korjauspalikan "tämä" painiketta, jolla saa sen sieltä nimim. Ad-Awaren Pattaya sivuilta kohdasta
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm
Ei kai sitä ole poistettu sieltä, kun ei löydy? Toiselle koneelle sain sen mutta nyt pitäis saada myös toiselle, jota harvemmin käytän.
Ja jolla todennäköisesti on joku pöpö, kun sillä on käytetty kielloista huolimatta IE:tä. Tänään tuli näkyviin joku ylimääräinen sivu kun rupesin tutkimaan erästä asiaa.

5

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HurLum

      Mäkin käytin sitä "tämä"-linkkiä saadakseni päivitykset eilen. Nyt kun kurkkasin sinne, niin ei sitä siellä enää näkynyt.

    • "väliaikainen päivitys-ohje" koska "pojat" Tanskanmaalla ovat päivittäneet linkin

      http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

      tiedostot.

      Kun sen eScannin lataa uudelleen tuosta linkistä niin se toimii kuten ennenkin.

      • tonttu

        Tässä välissä lähetin sen aiemman kavin itselleni sähköpostilla ja sain kakkoskoneen escanin päivitetyksi. Mutta sitten ei ykköskoneen päivitys taas toiminut kun meinasin hakea siihen päivityksen.

        Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on?

        No nyt latasin ton juggigsen toisesta viestistä sen kavi-1:n, niin jo taas päivitys toimii. Mitä ihmeen peliä tämä oikein on:)?

        Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla?


      • vaan
        tonttu kirjoitti:

        Tässä välissä lähetin sen aiemman kavin itselleni sähköpostilla ja sain kakkoskoneen escanin päivitetyksi. Mutta sitten ei ykköskoneen päivitys taas toiminut kun meinasin hakea siihen päivityksen.

        Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on?

        No nyt latasin ton juggigsen toisesta viestistä sen kavi-1:n, niin jo taas päivitys toimii. Mitä ihmeen peliä tämä oikein on:)?

        Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla?

        osaa

        "Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on? "

        kyllä se toimii monta kertaa..

        "Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla?"

        ei tarvi hakee joka kerta uudelleen.haet tämän uuden ohjelman ja päivitä se tämän sivun mukaan

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm

        käytä tapaa nro 2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe