Etsin sitä korjauspalikan "tämä" painiketta, jolla saa sen sieltä nimim. Ad-Awaren Pattaya sivuilta kohdasta
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm
Ei kai sitä ole poistettu sieltä, kun ei löydy? Toiselle koneelle sain sen mutta nyt pitäis saada myös toiselle, jota harvemmin käytän.
Ja jolla todennäköisesti on joku pöpö, kun sillä on käytetty kielloista huolimatta IE:tä. Tänään tuli näkyviin joku ylimääräinen sivu kun rupesin tutkimaan erästä asiaa.
escan-päivitys
5
768
Vastaukset
- HurLum
Mäkin käytin sitä "tämä"-linkkiä saadakseni päivitykset eilen. Nyt kun kurkkasin sinne, niin ei sitä siellä enää näkynyt.
"väliaikainen päivitys-ohje" koska "pojat" Tanskanmaalla ovat päivittäneet linkin
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
tiedostot.
Kun sen eScannin lataa uudelleen tuosta linkistä niin se toimii kuten ennenkin.- tonttu
Tässä välissä lähetin sen aiemman kavin itselleni sähköpostilla ja sain kakkoskoneen escanin päivitetyksi. Mutta sitten ei ykköskoneen päivitys taas toiminut kun meinasin hakea siihen päivityksen.
Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on?
No nyt latasin ton juggigsen toisesta viestistä sen kavi-1:n, niin jo taas päivitys toimii. Mitä ihmeen peliä tämä oikein on:)?
Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla? - vaan
tonttu kirjoitti:
Tässä välissä lähetin sen aiemman kavin itselleni sähköpostilla ja sain kakkoskoneen escanin päivitetyksi. Mutta sitten ei ykköskoneen päivitys taas toiminut kun meinasin hakea siihen päivityksen.
Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on?
No nyt latasin ton juggigsen toisesta viestistä sen kavi-1:n, niin jo taas päivitys toimii. Mitä ihmeen peliä tämä oikein on:)?
Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla?osaa
"Kävin siellä tanskalaisilla sivuilla, ja siellä sanottiin että escan toimii vain kerran, ja sen jälkeen se täytyy aina hakea uudestaan. Eli sellainen kertakäyttöohjelmako se nyt siis on? "
kyllä se toimii monta kertaa..
"Eli pitääkö se ohjelma hakea joka kerta uudestaan vai voiko sen päivityksen ladata jotakin nappia painamalla?"
ei tarvi hakee joka kerta uudelleen.haet tämän uuden ohjelman ja päivitä se tämän sivun mukaan
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm
käytä tapaa nro 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613188
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161132- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89668- 48615