Jos työtön vierailee tai lomailee omien vanhempiensa tai muiden sukulaiste luona? Ja eikö tukia pitäisi silloin laskea väliaikaisesti niiltä työttömiltä jotka vierailee ja lomailee omien vanhempiensa tai muiden työssäkäyvien sukukaisten luona? Hehän kuitenkin asuvat sen vierailun tai loman ajan samassa taloudessa niin kauan kuin he yöpyvät siellä vaikka se ei ole pysyvää eivätkä he ole kirjoilla?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
1. Laki ei velvoita ilmoittamaan tuollaisista vierailuista eikä olinpaikasta
2. Laki ei oikeuta alentamaan tukia vierailun perusteella kuten ei leipäjonossa käynniltäkään
3. Vaikka lakia muutettaisiinkin niin valvonta on mahdotonta ilman jalkapantaa jota voidaan käyttää vain rikollisten valvontaan. Tuollainen lain muutos tuskin menisi läpi perustuslakivaliokunnassa ja jos menisikin niin EU ja YK varmaan puuttuisi asiaan, joten kenkää voisi tulla sekä EU:sta että YK:stä, ei ole halpaa eikä erityisen lystiäkään. Jalkapanna sijaan voisi käyttää metsästyskoirien seurantapantaa sykemittarilla. Jos pimeitä töitä erehtyy tekemään, näkyy paikka, aika ja tehokkuus kivasti käppyröinä.
- Anonyymi00008
Jos jollakulla niin pahoin se kiusaa, että toisilla on jopa sukulaisia, joitten luona voi vierailla. Niin suosittelen lämpimästi, että tällainen joku joko etsii ystäviä, tai tarkistaa, oisko hänellä kuitenkin sukua.
Viranomaisen tehtäviin kun ei minkään lain perusteella kuulu sukulaisvierailujen vastaaminen ja niistä tukien vähentäminen. - Anonyymi00009
Apina
- Anonyymi00010
Gorilla
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Gorilla
B€taalast, dikkhed?
- Anonyymi00017
Perutuspölvväst
- Anonyymi00016
Apina
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520