Jollakin on vaikeuksia ymmärtää mitä tarkoittaa ensimmäinen kerta.
Kävikö Neil Armstrong kuussa harjoittelemassa kuussakäymistä ennenkuin hän meni kuuhun vai menikö hän sinne ekan kerran vasta 20. heinäkuuta 1969?
Miksi hän ei harjoitellut sitä etukäteen?
Ensimmäinen kerta
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Ei edes käyny kuussa. Se koko lento ja käynti filmattiin Hollywoodissa.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä se kävi jo aiemmin, mutta hitaasti.
By NumBaII
- Anonyymi00002UUSI
Ekat kerrat on ekoja kertoja.
Minä olin jo 16 vuotias, kun sain piparia ekaa kertaa. En ollut saanut sitä aiemmin.
Olin 10- vuotias kun ajoin ekaa kertaa mopedilla. En ollut ajanut aiemmin.
Olin 12- vuotias, kun "lainasin" salaa broidin autoa ja ajoin autolla ekaa kertaa.
Olin jo noin 32 vuotias, kun kävin ekaa kertaa ns maksullisissa naisissa.
Olin jo 20v armeijan jälkeen, kun kävin ekaa kertaa ulkomailla tulevan vaimon kanssa Kyproksella. Seuraavana kesänä heitettiin jo ensimmäinen pitkä viiden viikon prätkäreissu Eurooppaan.
Olin jo 27v kun ottelin ekaa kertaa Thaimaassa. En ollut harjoitellut Thaimaassa ottelemista Thaimaassa siis aiemmin. Harjoittelin sitä ennen Suomessa.
Olin 28v kun saimme esiskoisemme. Emme olleet saaneet esikoista aiemmin. Sen tekemistä oltiin toki harjoiteltu kovastikin.
2010- Anonyymi00003UUSI
Minäkin heitin kerran suksisauvan ennen kuin osallistuin keihäänheittokisaan.
Kun osallistuin sadan metrin vapaauintikilpailuun niin uin rintaa 25 metriä kuukausittain kerran päivässä.
Kun ottelin ensimmäisen kerran ottelin en ollut harjoitellut ottelemista missään maassa. - Anonyymi00004UUSI
Jokainen joka aikoo saada esikoislapsen, on harjoitellut jo ainakin hitaasti sen saamista aiemmin ja saanut sellaisen jo ainakin kerran. Muuten se ei onnistu.
>§< - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jokainen joka aikoo saada esikoislapsen, on harjoitellut jo ainakin hitaasti sen saamista aiemmin ja saanut sellaisen jo ainakin kerran. Muuten se ei onnistu.
>§<Varsinkin jos teet ekan lapsen kuuskymppisenä, niin sinulla pitää olla kokemus ainakin yhden lapsen tekemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479