Ensimmäinen kerta

Anonyymi-ap

Jollakin on vaikeuksia ymmärtää mitä tarkoittaa ensimmäinen kerta.
Kävikö Neil Armstrong kuussa harjoittelemassa kuussakäymistä ennenkuin hän meni kuuhun vai menikö hän sinne ekan kerran vasta 20. heinäkuuta 1969?

Miksi hän ei harjoitellut sitä etukäteen?

8

59

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei edes käyny kuussa. Se koko lento ja käynti filmattiin Hollywoodissa.

• Anonyymi00006

Kyllä se kävi jo aiemmin, mutta hitaasti.

By NumBaII

• Anonyymi00007

Sama juttu kennedyn ampuminen. Filmattu myäs hollywoodissa. Muutti sitte kuubaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sama juttu kennedyn ampuminen. Filmattu myäs hollywoodissa. Muutti sitte kuubaan.

Pötyä. Vahvistettu kuolinsyy oli viivästynyt kätkytkuolema.

• Anonyymi00002

Ekat kerrat on ekoja kertoja.

Minä olin jo 16 vuotias, kun sain piparia ekaa kertaa. En ollut saanut sitä aiemmin.
      Olin 10- vuotias kun ajoin ekaa kertaa mopedilla. En ollut ajanut aiemmin.

Olin 12- vuotias, kun "lainasin" salaa broidin autoa ja ajoin autolla ekaa kertaa.
      Olin jo noin 32 vuotias, kun kävin ekaa kertaa ns maksullisissa naisissa.

Olin jo 20v armeijan jälkeen, kun kävin ekaa kertaa ulkomailla tulevan vaimon kanssa Kyproksella. Seuraavana kesänä heitettiin jo ensimmäinen pitkä viiden viikon prätkäreissu Eurooppaan.

Olin jo 27v kun ottelin ekaa kertaa Thaimaassa. En ollut harjoitellut Thaimaassa ottelemista Thaimaassa siis aiemmin. Harjoittelin sitä ennen Suomessa.

Olin 28v kun saimme esiskoisemme. Emme olleet saaneet esikoista aiemmin. Sen tekemistä oltiin toki harjoiteltu kovastikin.

2010

• Anonyymi00003

Minäkin heitin kerran suksisauvan ennen kuin osallistuin keihäänheittokisaan.

Kun osallistuin sadan metrin vapaauintikilpailuun niin uin rintaa 25 metriä kuukausittain kerran päivässä.

Kun ottelin ensimmäisen kerran ottelin en ollut harjoitellut ottelemista missään maassa.

• Anonyymi00004

Jokainen joka aikoo saada esikoislapsen, on harjoitellut jo ainakin hitaasti sen saamista aiemmin ja saanut sellaisen jo ainakin kerran. Muuten se ei onnistu.

>§<

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jokainen joka aikoo saada esikoislapsen, on harjoitellut jo ainakin hitaasti sen saamista aiemmin ja saanut sellaisen jo ainakin kerran. Muuten se ei onnistu.

>§<

Varsinkin jos teet ekan lapsen kuuskymppisenä, niin sinulla pitää olla kokemus ainakin yhden lapsen tekemisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1810
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1610
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1270
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      177
      875
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      810
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      48
      762
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      678
    Aihe