Minkälaisia kokemuksia ihmisillä ruokakauppojen myyjien palvelutasosta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, pienellä paikkakunnalla myyjät varmasti jäävät paremmin mieleen niin hyvässä kuin pahassa.
Omat kokemukseni ovat kaksijakoiset, osa myyjistä asiallisia mutta sitten taas osa oli hyvinkin epäammattimaisia.
Aikoinaan s-marketissa oli puhelias nainen jonka hevosennauru kuului kaupan toiseen päähän asti. Sitten k-kaupassa oli asiakkaita vastarannankiisken tavoin kyttäävä viiksivallu.
Lisäksi eräät vanhemmat naiset Sekä Lidlissä että Järvituulessa olivat erittäin epäasiallisia. Lidlin vanha ämmä ei vastannut tervehdyksiin ja Järvituulen vanha tummatukkainen ämmä katsoi asiakkaita vihaisesti eikä tervehtinyt.
Jotkut ei vaan sovi asiakaspalvelutehtäviin, kuten norsunvitulle naamansa vääntävä vittunaamamyyjä Järvituulessa.
Keuruulaiskauppojen asiakaspalvelu
10
223
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Onhan niissä suuria eroja. Tuntuu, kuin lähes jokaisesta kaupassa löytyisi kuvailemasi myyjä. Ei siis auta enää edes boikotointi..
- Anonyymi00002
Joku on jumissa toisten arvosteluun. Lopeta nuo pakkaus juttusi
- Anonyymi00003
Mitä aloittajaa vaivaa kun aina keksii haukkua ja on kauppojen tai ihmisten kimpussa? Etsi muuta sisältöä elämääsi jo
- Anonyymi00008
Keuruulaisuus taitaa olla vaivan nimi
- Anonyymi00004
Jokaisessa kaupassa on myyjiä jotka ei sovi asiakaspalvelu-ammattiin mutta Mega vetää tässä pisteet kotiin. Megassa ei myyjät tervehdi, ei vastaa jos kysytään ja jokainen on naama norsun ******* yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Jos haluat itselle pahan mielen, mee Megaan! Työnantajien pitäis pitää jonkinlainen koulutus työntekijöilleen että näin kohtaat asiakkaan.
- Anonyymi00007
Megassa kaikista pahin on se vanha ämmä. Sen ei kuuluisi olla asiakaspalvelu tehtävissä ollenkaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Megassa kaikista pahin on se vanha ämmä. Sen ei kuuluisi olla asiakaspalvelu tehtävissä ollenkaan.
Hän ei kyllä paljoo edes tervehdi
- Anonyymi00005
Onneksi sinä olet asiakas, jota kaikki kassat aina odottavat.
- Anonyymi00006
Eipä voi valita asiakkaitaan ja kaikkia palveltava vähintään yhtä tasapuolisesti.
- Anonyymi00009
Varmasti odottavatkin, etteivät lennä työttömyyskortistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568