Harmaata työtä

Anonyymi-ap

Yrittäjältä raju avautuminen kotiseudulla rehottavasta harmaasta taloudesta: ”Otetaan kylältä Pena, Arska ja Jaska tekemään homma kympin tuntipalkalla” | Talouselämä https://share.google/bsKgV1aaKLEDiWpCf

Tehhkää ehdottomasti pimeenä mahdollisimman paljon. Suomalaiset on verotettu jo iham loppuun.

15

176

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lystiä riittää sitten viimeistään eläkkeellä

• Anonyymi00002

Pimeitä töitä voi tehdä mutta sitten kun jää eläkkeelle ei kannata itkeä pientä eläkettä.
      Eläkkeellä ollessa ihan toinen juttu,,ammattimies tienaa eläkkeen päälle helposti satasia viikossa puhtaana käteen.

• Anonyymi00003

Pimeillä töillä tienaa hyvin ja lisäksi nauttii sossu etuuksia. Etuudet säilyvät mikäli niinstä ollaan hiljaa. Eläke ei karru, mutta onko sillä väliä kun pimeillä töillä saa ison summan pöytälaatikkoon.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pimeillä töillä tienaa hyvin ja lisäksi nauttii sossu etuuksia. Etuudet säilyvät mikäli niinstä ollaan hiljaa. Eläke ei karru, mutta onko sillä väliä kun pimeillä töillä saa ison summan pöytälaatikkoon.

Jos ajatellaan, että on eläkkeellä 20 vuotta, niin pöytälaatikossa pitäisi olla 384 000 €, jonka keskimääräinen eläkeläinen nettona saa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jos ajatellaan, että on eläkkeellä 20 vuotta, niin pöytälaatikossa pitäisi olla 384 000 €, jonka keskimääräinen eläkeläinen nettona saa.

Kyllä sitä kummasti on kertynyt yli 50v.työtä tehneenä virallisesti ja epävirallisesti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitäs sitten kun sattuu työtapaturma ja sairaalasta menee tieto kelalle ja työvoimaviranomaisille?? Kuinkas sitten suu laitetaan, tulee petoksesta syyte ja työttömyyskorvauksista takaisin maksu/karenssi ja verottajakin lätkäisee mätkyt. sairaana sitten onkin miettimistä kun sairauspäivärahaakaan ei kela maksa kun pimeissä töissä särjit itsesi. Kannattaa tällaisiakin asioita miettiä kun tekee harmaata taloutta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitäs sitten kun sattuu työtapaturma ja sairaalasta menee tieto kelalle ja työvoimaviranomaisille?? Kuinkas sitten suu laitetaan, tulee petoksesta syyte ja työttömyyskorvauksista takaisin maksu/karenssi ja verottajakin lätkäisee mätkyt. sairaana sitten onkin miettimistä kun sairauspäivärahaakaan ei kela maksa kun pimeissä töissä särjit itsesi. Kannattaa tällaisiakin asioita miettiä kun tekee harmaata taloutta.

Onneksi ei koskaan ole mitään tapaturmaa sattunut.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On sillä vähän väliä jos et saa riittävän isoa eläkettä niin säästössä pitää olla 20 eläke vuodeksi euroja kymmeniä jos ei satatuhatta euroa.
        Voit itse laskea mitä merkitsee esim, 1000€ pienempi eläke/kk loppuelämäksi

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On sillä vähän väliä jos et saa riittävän isoa eläkettä niin säästössä pitää olla 20 eläke vuodeksi euroja kymmeniä jos ei satatuhatta euroa.

Kun on kunnon eläke ja muut ansaitut tienesti ja lisäksi perinnöt eiköhän niillä pärjää?
        Lapsillekkin on riittänyt, mistä jakaa. Kun eläessään jakelee ja sumlii ei tarvi perintöveroja maksella.
        Monet vanhat ihmiset eivät ajattele asiaa pidemmälle.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joo 80v. kyllä pärjää ei suuria tarvihe kun on kaikkea.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun on kunnon eläke ja muut ansaitut tienesti ja lisäksi perinnöt eiköhän niillä pärjää?
        Lapsillekkin on riittänyt, mistä jakaa. Kun eläessään jakelee ja sumlii ei tarvi perintöveroja maksella.
        Monet vanhat ihmiset eivät ajattele asiaa pidemmälle.

Iso riski jäädä kiinni sillä verottaja kyllä seuraa mitä lapsilleen antaa eläissään.
        Joka kuukausi ajetaan otannalla läpi tietoja.
        Varmin tapaus jäädä kiinni on lapselle annettu raha jos lapsella ei ole omia tuloja.
        Jo muutama tonni vuodessa ja varmasti verottaja herää.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Iso riski jäädä kiinni sillä verottaja kyllä seuraa mitä lapsilleen antaa eläissään.
        Joka kuukausi ajetaan otannalla läpi tietoja.
        Varmin tapaus jäädä kiinni on lapselle annettu raha jos lapsella ei ole omia tuloja.
        Jo muutama tonni vuodessa ja varmasti verottaja herää.

Kyllä minä tiedän omat asiani. Kaikki on järjestyksessä, mitään vilppiä ei ole tehty kaikki hoidettu niinkuin pitääkin.
        Perintöveroa ei mene alle 20 000 eurosta ja nyt se korotetaan 30 000 €
        Kerta lahjoituksena saa antaa n.5000 €, josta ei veroitets.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä minä tiedän omat asiani. Kaikki on järjestyksessä, mitään vilppiä ei ole tehty kaikki hoidettu niinkuin pitääkin.
        Perintöveroa ei mene alle 20 000 eurosta ja nyt se korotetaan 30 000 €
        Kerta lahjoituksena saa antaa n.5000 €, josta ei veroitets.

Lapsillani on hyvät tulot ja omat kodit, rehellisiä ovat ja veronsa maksavat töistään.

• Anonyymi00012

Ulosottokin jatkuu ikuisesti.
      Sen ymmärtäisi jos velalliselle olisi elinkautinen vankeus myös.

• Anonyymi00015

Eipä oo ulosottoa ikkään tarvinnu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      597
      1284
    2. 85
      995
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      171
      753
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      297
      746
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      209
      702
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      683
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      651
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      569
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      531
    Aihe