Mulla on haave ja se on tämä
Sovin miehen kanssa tapaamisen meren rannalle tai metsään. Minulla on päällä pitkä mekko, alla ei mitään. Olen siis ilman alusvaatteita. Olemme sopineet että mies vain nuolee minua ja lähtee kun multa tulee. Hän tulee ja polvistuu, nostaa hameeni ja aloittaa nuolemisen ja imemisen. Tulen. Mutta hän ei lähde vaan hän aloittaa sormettamisen, Hei eihän me sovittu tällaisesta mutta en sano mitään koska tuntuu hyvälle, hän nopeuttaa sormettamista kunnes se on jo ns hakkaamista mutta tuntuu niin.. ja tulen. Olen ihan loppu. Hän haluaa että istun hänen naamalle hieromaan pi..uani hänen kasvoihin, tämä kiihottaa minua niin. Riisun mekkoni ja olen ihan alasti. istun hänen naamalle ja aloitan ratsastamisen, hän tarttuu minua reisistä ja painaa minua tiukemmalle hänen naamaa. Ja tulen. Hän pyytää minua luokseen koska pian on aamu ja ihmiset alkaa liikkumaan. Suostun. Hän kourii rintaani kun kävellään ihan hiljaa hänen asunnolleen mutta hississä hä nostaa mekkoani ja vapauttaa ison kyrvän housuistaan, se on kivikova, hän nostaa minut syliin, ja survoo kalunsa sisääni. Ei päästä hänen kerroksessa hissistä pois. Vaan mennään pesutupaan ja hän riisuu minut alasti ja nostaa pesukoneen päälle ja aloittaanuolemisen, imemisen ja välillä puree kevyesti. Joku voi siis tulla ja siinä olen alasti, jalat levällään hja hänen pää jalkojeni välissä. Puen ja koitetaan uudestaan mennä hänen asunnolleen, hän sormettaa minua koko matkan ylös. Hänen asunnollaan hän riisuu minut, tunkeutuu sisääni, nai minua lujaa ja päästää lastina minuun. siinä makaan ja tunnen kuinka sperma valuu ( kiihotun siis siitä) Hän ei vielä lopeta vaan avaa verhot ja asettaa minut sängylleen mahalle, hän tulee sisälleni. Hän haluaa molempia. Hän haluaa lopuksi vielä sormettaa minua, olen aivan loppu mutta hän ei välitä. Hän sormettaa rajummin kun metsässä. Huudan kun tulen. Puen ja lähden pois.
Se on mun haave...
Unelma metsässä
Anonyymi-ap
4
316
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Tuollaisen naisen kun löytäisi 😉
Mies +50v- Anonyymi00002UUSI
Vaan et löydä. Aloitus on miehen kirjoittama ja hänen omansa haaveilu. Nainen olisi kirjoittanut sen toisin, vaikka juoni olisi ollut sama.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vaan et löydä. Aloitus on miehen kirjoittama ja hänen omansa haaveilu. Nainen olisi kirjoittanut sen toisin, vaikka juoni olisi ollut sama.
Niin minäkin luulen.
- Anonyymi00005UUSI
Mikki Hirvi mättähältä mättähälle käy..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66809
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37676- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu15462