Uusi HS gallup todentaa taass että Perussuomalaisten kannatus on jatkuvassa nousussa. Opposition eväät on syöty eikä räkytys toimi.
Hyvää perussuomalaista keskiviikkoa, Suomi nousee PS voimin uuteen kukoistukseen.
PERUS ÄSSÄ KANNATUS KOVASSA NOUSUSSA
12
67
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kyllä
- Anonyymi00002
Mahtavaa
- Anonyymi00003
Kiitos Mestari
- Anonyymi00004
Niin varmaan.
- Anonyymi00005
hehee... YLE Uutiset vaikenee kallupista.
- Anonyymi00006
Joo roskamedian galluppi ei niihin voi luottaa maksettu galluppi persut siis maksaneet valhetta.
- Anonyymi00007
PERUS ÄSSÄ on TERÄSTÄ!!
- Anonyymi00009
PERSUT = VALHE JA PETOS !
- Anonyymi00008
🇫🇮💪👍🏻
- Anonyymi00010
Ylpeänä saamme tankata pohjoismaiden kalleinta Persubensaa, Marinin aikana Suomessa oli pohjoismaiden halvin bensa.
- Anonyymi00011
Huvittavaa, persut on jo vuosia haukkuneet hesarin paskamediaksi ja nyt se okin taas ihana totuuden torvi. Vaalit ratkee vasta äänestyksessä ja totutusti puolet persujen porukoista on niin kännissä tai rapuloissaan etteivät äänestä. Näin käy nytkin,
- Anonyymi00012
Perussuomalaiset lähtevät sankoin joukoin äänestämään ja mukaan tulee paljon muitakin, jotka eivät hyväksyneet Marinin hallituksen hurlum hei-politiikkaa ja jatkuvia biletysjuhlia Kesärannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522