Menee pää sekaisin jos ei ole harrastuksia, ohessa minun.
==========================================================================================
Kattilapäinen-Kuksa-Kustaa seisoi keskellä Zittarin parkkipaikkaa, vaippa napakasti vyötäröllä ja pallo-maha ylväästi eteenpäin työnnettynä. Hänen päässään nököttävä emalikattila kiiltäen aamuauringossa, ja vyölaukussa ollden luottomainen koivukuksa.
Yhtäkkiä hänen eteensä rullasi jotain outoa. Se oli matala, pyörillä kulkeva valkoinen laatikko – Starship-kuljetusrobotti, joka toimitti ruokaostoksia. Robotti pysähtyi Kustaan eteen, vilkutti valojaan ja sanoi mekaanisella digi-äänellä: "Este havaittu. Ole hyvä ja väisty.
"Kustaa korahti ja kopautti kuksaansa kattilan reunaan. Bing! "Vai että este! Minä olen Kustaa, tämän Simonkylän suojelijasensei! Mikä sinä olet miehiäsi, sinä puhuva leivänpaahdin?
"Robotti raksutti hetken ja vastasi: "Olen tekoälyohjattu jakelurobotti. Reittini on optimoitu. Siirry 50 senttimetriä vasemmalle."
"Tekoäly?" Kustaa puuskahti niin, että pallo-maha hytkyi. "Minun kattilani alla on aitoa, suomalaista luonnonälyä! Ja minun vaipassani on painetta enemmän kuin sinun akuissasi!
"Robotti yritti kiertää Kustaan oikealta. Kustaa astui eteen. Robotti yritti vasemmalta. Kustaa torppasi sen vatsallaan. Robotti meni hämilleen, jäi paikoilleen ja alkoi soittaa ilmoitusääntä: Piip-puup-piip-tuut-tuut.
"Haastatko sinä minut kaksintaisteluun?" Kustaa karjaisi. Hän otti vyölaukustaan kuksan, kauhaisi sillä ilmaa ja huusi sotahuutonsa: "Kattila kumahtaa, konna kumartaa!"
Kustaa ryntäsi eteenpäin, mutta asfaltti oli liukas. Hänen jalkansa lipsahtivat, ja suuri mies kaatui rytisten suoraan robotin päälle. Kattila irtoaa päästä ja lensi maahan (KOLINAA!).
Kustaan suuri pallo-maha peitti koko robotin, ja vaippa toimi täydellisenä iskunvaimentimena.
Robotti suoritti järjestelmäanalyysin: "Ylipaino havaittu. Kriittinen virhe. Sensoreiden näkyvyys estetty. Käynnistetään hätäkeskeytys." Robotti sammui ja päästi pienen suhauksen.
Kustaa nousi ylös, pyyhki pölyt vaipastaan ja asetti kattilan takaisin päähänsä. Hän katsoi liikkumatonta robottia ylpeänä, otti kuksaansa taskulämpimän huikan vahvaa Toroa ja totesi: "Siinä näit, konepaskiainen. Kyllä perinteinen suomalainen puserrukseen perustuva äly aina yhden digilaatikon voittaa."
Elämässä täytyy olla mielenkiintoja ja aktiviteettejä.
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407