Joku leikkinyt ruudilla näköjään
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Reijo
- Anonyymi00002
Hanki lobotomia
- Anonyymi00004
Reijosta ei jäänyt jäljelle kuin repaleinen esinahka.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Reijosta ei jäänyt jäljelle kuin repaleinen esinahka.
RIP
- Anonyymi00003
Kyllähän Reijon paukkuarkuus on ollut kaikilla tiedossa
- Anonyymi00005
Toimivia tuotteita valmistavat kyllä henki lähtee oli kuulemma jäänyt savuavat turvakengät jäljelle ihan oli kuin rambossa ne savuavat kengät.
- Anonyymi00010
Reijolla on savuavat Rambo-kengät
- Anonyymi00011
Uhrin kunniaa ei saisi loukata sillä se on rikos.
- Anonyymi00012
Ei tainut olla työturvallisuus asiat kunnossa, mikähän firma oli?
- Anonyymi00013
Tuon ottaa niskoilleen tehtaan vastaava, voi häkki heilua.
Mitään ei tehdä ennenkun lupa tulee - Anonyymi00014
Tuskin tästäkään mitään opitaan. Ruutibisnes kukoistaa ja tavallisia ihmisiä tuhotaan sodissa.Nammo ei ole hyvän vaan pahantekijä
- Anonyymi00017
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00015
Reijolla on savuavat Rambo-kengät
- Anonyymi00016
Hanki lobotomia
- Anonyymi00018
Voi vittu kaveri oli ensivaste ryhmässä, uhrilta pää lähtenyt kokonaan irti, täysi kaputaatio, hirveä tapaus.
- Anonyymi00019
Reijo olisi käyttänyt termiä "dekapitaatio"
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Reijo olisi käyttänyt termiä "dekapitaatio"
kyllä,näin kävi, lidlin kassiin laittoivat virranjakajan.
- Anonyymi00020
Onko reijo joku nisti
- Anonyymi00026
On.
- Anonyymi00028
Kunnioittavampaa kieltä laukaan tunnetuimmasta merkkihenkilöstä kankkusen juhan jälkeen, kohta menee ohi kunhan kisakausi alkaa
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kunnioittavampaa kieltä laukaan tunnetuimmasta merkkihenkilöstä kankkusen juhan jälkeen, kohta menee ohi kunhan kisakausi alkaa
Pakettiautojen maailmancup on pedattu
Samoin munanmittauskisat
- Anonyymi00031
Nyt vasta sain kuulla silminnäkijältä mitä oikeasti oli tapahtunut, oli rajähtänyt munien kohdalla kun oli hajareisin istunut putken päällä niin jumalauta pallit ja kyrpä lentäny irti niin oli vetänyt hiltillä itseään ohimoon kun oli nähnyt että varikset kävi heti heti hakemassa herkkupalat, no rip asennusmies kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521226Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86946- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29805Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒199748Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks43695Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24669- 25647
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12555On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 80512
- 39495
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477