Olin aikoinaan tiehoitokunnantoimitsija viisitoista vuotta.
Homma toimi melko hyvin.Tiekokoukset pidettiin täällä rantatilallani
.Meillä oli kunnasta tieisännöitsijä.
Hän hoiti juoksevat asiat,minä hoidin sorastuksen ja talvikunnossapidon.
Sanoiduin irti luottamustehtävästäni,syystä ,että pari kesämökkiläistä
naispuolista suututtivat tieisännöisijän.
Hän sanoutui irti.
Minä yritin jatkaa tienhoitoa,niinsanotuilla omilla eväilläni.
En jaksanut.
Tie kulkee suurilta osin,tosin myymiltäni maaosuuksilta.
Tie on raste omistamalleni rantatilalle,
Jos myyn tämän rantatilani,niin rasitustodistuksessa
on toi huvilatie.
Ajatelkaa nämä murheet Amalla tällä kertaa
Aman kujanjuoksu yksityistiellä,
10
73
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Sama meiniki taloyhtiöissä. Se on se sama porukka joka on jo kolmekyn´mmnetävuotta asioista päättänyt ja tuntee kauikki kunnan virkamiehet, on kaikkien kaverikin.
Vanhat akat, ei ymmärrä pihanhoidostakaan yhtään mitään!- Anonyymi00008
Toptykkänään!
Olen ollut parissa kaupungissa,joissa olen asunut,
hallituksissa,kerran oltuani myös siivooja ja miesystäväni
oli talonmies.Koin jotain epäinhimillistä.
Huomioni kohdistuivat ulkooviin talvella.
Eivät toimineet,kuin olisi pitänyt.
Kerran jäin katsomaan,ulkoovenraosta mitä toi
naapurirapunasukas puuhailee?
Hän potki lunta ulkooven eteen,joten sehän tietty
esti oven sulkeutumisen.
Se teksti,jonka silloin ilmoille latasin,tuskin julkaisukelpoista?
Minulla oli siinä taloyhtiössä kolmio,siis omistusasunto.
- Anonyymi00002
Amalla ja muila naisilla on nyt kai puuhaa ulkotöissä.
Kunhan asetutaan taas sadetta pitelemään, kielenkannatkin irtoavat,- Anonyymi00005
Aivan varmasti!
Noi säätieteilijät ylireagoivat yleensä noihin sateisiin?
Poikani oli kerran samassa baarissa entisen sääennustajan
kanssa.Poikani oli sanonut:Sinä se olet Suomen suurin valehtelija,
johon baarimikko oli sanut:Älä hitossa arvostele.Hän on paras asiakas!
Kaiketi joi kaljaa...auringonnousuun?
- Anonyymi00003
Pääasia, että Amakin saa nauttia nyt vaihteleva-säisestä heinäkuusta. Meilllä täällä eteläisessä Suomessa tänään vielä poutaista lämmintä, mutta ei hellettä.
Sunnuntaiksi on luvattu sateista.
Onneksi marketista saa Norjan allaslohta paistinpannuunsa. Onhan se graavattunakin nälkäisestä susihyvää.
Vastapyydettyä ja voissapaistettua ahvenpaistia saan vasta kait taivaanpankon rahvaanpuolen ruokalassa erikoistilauksessa.
Kait Ama tiiät, että Särjistäkin saa MM Prisman myymillä haudutuspadoilla herkullista särvintä. Niissä on kaapeli pistorasiaa varten. Amalla tietysti ahveniakin katiskastaan.
Kateellinen teittiä järvikala-asukkaita kohtaan.
. Tervehtien the tomban bois.- Anonyymi00006
Kyllä tiedän
Syö särkee,saat järkee!
Viimeksi jauhoin haukia karkealla terällä,
pannulla ruskistin ja kermassa haudutin.
Voin sanoa,että oli hyvinmaistuvaa!
- Anonyymi00004
Otan osaa
kun törmää itsepäisiin asiantuntemattomiin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden
ajajiin joiden päässä liiraa pahasti ja riita jatkuu ne ajavat kaikki pätevät ulos
ja lopulta ei osata mitään
Olen noin 15 vuoden aikana kaatanut taloyhtiössämme kolme pieleensuunniteltua
remonttia joista osa olisi tuhonnut koko omaisuutemme
muinoin ylihinnoiteltu julkisivuremontti, diskontanttu hinta tänä päivänä olisi ollu 1500 neliö
yritys tehdä - DATAKESKUSTEN TULLESSA - maalämpöpumppu ja panna maallikkohallitus
kilpailemana Fortumin hinnoilla (helpoin kaataa, eivät ymmärrä termodynamikkasta
mitään), kaatui pariin esitelmätilaisuuden ennen toimintaa
ylihinnoilteltu julkisuviremontti, diskontattu hinta tänä päivänä 1500 neliö
hallituksia vaihdeltiin tässä kohden ja lopputulos
kolme remonttia, ikkunat, pihakunnostus, julkisivu YHTEENSÄ nyt lama-aikana
700 neliö, siis kolme remonttia
kaadetut julkisivuremontit olisivat tuhonneet varallisuutemme- Anonyymi00007
Voin ymmärtää kyllä Sinun menetystesi suuruuden.
Olen tehnyt yhdeksäntoista kiinteistökauppaa.
Ainoasta asunnostani,omakotitalosta sen myytyäni
lähdin itkien.
Sen olin remontoinut sisäpuolelta mieheni kanssa.
Maalannut peiliovet ja niinedelleen.
Myyntiilmoitus oli lauantaisessa Keskisuomalaisessa,silloin aikoinaan.
Ensimmäinen katsoja osti sen.
- Anonyymi00009
Olen myynyt kaikki kiinteistöt ja osakket itse, Välittäj ä haukkaa aina osan pois ja kun asuintilat ja paikat ob´vat kunnossa ja vastaavat sitä mitä olen l´kertonut, aina olen pyytämänim hinnan ssanut, yhdestä oli ihan kilpailu,kun kerroin mitä siitä on luvattu, ja ostajat itse korottivat hintaa, Sain maksut suot´raan pankkiin.
- Anonyymi00010
Aman tiehuoli ei ole outoa tänä päivänä, vaikka on kyse ns, yksityistiestä, jota yhteiskunta ei hoida, eikä korjaa.
Uutisissa ja kuvissa meille on kerrttu monien teiden sotumisesta ja liikenne kielloista.
Monetyleiset kantatiet vat kuin kynnyspeltoja, vaikka ei kaikkialla ole edes sateet olleet kiusana.
Asfaltoidut tiet muuttuneet pelkiä kuoppia ja muhkuroita autoilijan kierettäviksi ja varottavaaksi. Moni jousi ja jousipakka on katkennut, milloin tulee korvaukset ja mitä tärkeintä,
milloin tiet korjataan liikentöitävään kuntoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231395Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️621200- 97977
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105914Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet293798Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21787- 120725
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210699- 61675
- 100626
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html293588- 13564
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104538Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34465
- 39464
- 47450
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas24446Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko46441Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423