Messi on 2000 luvun Michael Jordan Jalkapallossa
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Ei ole. Messi on jumala jalkapallossa ja kiistattatta maailman historian kautta aikain paras urheilija. Michael Jordan loistava koripalloilija mutta pienen lajin edustajaa kannata ruveta vertailemaan Lionel Messiin.
- Anonyymi00002
En sanoisi pieneksi lajiiksi jos Jenkeissä sitä pelipaikkaa kamppailee n. 5 miljoonaa Koripalloilijaa ja yhteensä n. 30 miljoonaa vaan Jenkeissä ja sitten otetaan muut niin takakentän paikoista se 80 miljoonaa-200 miljoonaa maailmalla ja yhteensä maailmalla n. 500 miljoonaa eli Michael Jordan oman lajin Messi ja kyllä MJ on isompi urheilija loppu peleissä kuin CR7 kun oman lajin 1 kuten Messi Jalkapallossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527