niin miesten tanssitunnelma pelastuu... osaaja m
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
AI-yhteenveto
Tanssitaito kehittyy parhaiten säännöllisellä harjoittelulla, kehonhallintaan keskittymällä ja perusaskelien haltuunotolla. Aloita opettelemalla rytmitaju, keskity hyvään ryhtiin ja rentouta kehosi. Hyväksy, että virheet kuuluvat asiaan. Tanssiharrastuksen voi aloittaa missä iässä tahansa.1. Opi perusteet ja rytmitajuMusiikin kuuntelu ja rytmin löytäminen ovat kaiken tanssin ydin. Aloita hitaasti ja keskity aluksi vain jalan tai vartalon liikkeeseen musiikin tahdissa.
2. Kehitä kehonhallintaa ja ryhtiäHyvä tanssiasento lähtee keskivartalon tuesta ja rentoutuneista hartioista. Peilin edessä harjoittelu auttaa hahmottamaan omaa liikettä ja korjaamaan mahdollisia jännitystiloja.
3. Osallistu tanssitunneille tai käytä verkkovideoitaOhjatuilla tanssitunneilla opit oikeat tekniikat ja vältyt virheasennoilta. Vantaalla ja pääkaupunkiseudulla toimii useita tanssikouluja (kuten Tanssikoulu Happy Dance tai Dance.fi), joista löytyy alkeiskursseja eri lajeihin. Voit myös treenata kotona opetusvideoiden avulla. - Anonyymi00002
Opetelkaa viemään miehet niin yhtäkkiä alkaa tanssi sujua.
- Anonyymi00003
Kyllä se on kahden kauppa. Jos seuraaja ei osaa seurata, niin hyväkään viejä ei saa tanssittua itselleen nautinnollista tanssia. Ehkä sillai voisi viedä huonoa seuraajaa, että nostaisi hänet kokonaan syliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527