Junassa riidelleistä mummoista

Anonyymi-ap

Hyvä vain että joku puolustaa vanhuksia edes junassa?

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00002

- se konnari tyttö/nainen oli erään matkustajan mukaa sanonut
        noi akat pitää nakata ulos vaikka väkisin seuraavalla asemalla

• Anonyymi00003

Se että on iäkäs ei oikeuta ylimieliseen ja huonoon käytökseen. Jos olet väärällä paikalla niin olet väärällä paikalla! Jos konnarit on ettiny uudet paikat niin sopii siirtyä, varmaan olis auttanu tavaroiden siirtelyssä. Samat säännöt kaikille kiitos

• Anonyymi00004

On sillä iällä vaan väliä.. vanhemmilla ihmisillä on jalat usein huonossa hapessa, kävely heikkoa ja voimia vähemmän. Ikä myös usein heikentää mielenterveyttä ja stressin sietokykyä. On kova vaatimus vanhalle ihmiselle lähteä painavien laukkujen kanssa etsimään istumapaikkaansa tärisevässä liikkuvassa ja ahtaassa junassa. Tai sitten seistä se koo junamatka, niin kuin sanottiin. Tai sitten istua lattialla kuten sanottiin.. mutta kun se ei kaikille enää onnistu. Ja jos ei pysty seisomaan ja lyyhistyy lattialle niin ei enää pääse ylös. Sieltäkö vanhus sitten työnnetään ulos? Onko se tässä yhteiskunnassa niin että vanhukset ja muut heikot eivät saa enää matkustaa julkisilla kulkuvälineillä?

• Anonyymi00005

Lentäminen on jo tehty vanhemmille, heikommilla liikkumiskyvyillä oleville ja heikolla kielitaidolla varustetuille vaaralliseksi. Jos mummon, papan tai duunariliisan lento ylibuukataan ja joutuu sen seurauksena pitkälle kiertoajelulle ympäri eurooppaa ja käymään ties missä lentoasemalla, niin se on todella haastavaa ja vaarallista. Eli näinkö se menee - vain nuoret ja hyvkuntoiset saavat matkustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1482
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      124
      513
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe