Yle kertoi erikoisen jutun, jotka varastaneet kaupasta niin Tokmanni alkanut pyytämään maksua.
Sitä maksua ei siinä tapauksessa pidä maksaa koska ei laillista velvoitetta Suomessa. Kaikki rangaistukset ja seuraukset varastaminen jälkeen antaa muu taho kuin Tokmanni.
Ei eroa siitä että joku uhkaa tuntematonta tai tuttua antamaan rahaa
Jotka maksaneet niin hakekaa rahanne takaisin
Löperö yhteiskunta suomi ja taipuvaiset ihmiset. Erikoista että yhteiskunnan viranomaiset ei puuttuneet tähän.
Älä maksa tokmannin pyytämää maksua
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Puolustatko muitakin rikollisia?
- Anonyymi00002
Mitä ihmettä? Tässähän nimenomaan vastustettiin Tokmannin lain harmaan alueen pimeällä reunalla olevaa "käsittelymaksua", eikä puolustetu sellaista toimintaa.
- Anonyymi00003
****** Kaikki rangaistukset ja seuraukset varastaminen jälkeen antaa muu taho kuin Tokmanni.*****
Vähän sinne päin. Näpistys on asianomistajarikos, missä poliisi kysyy asianomistajan edustajalta, eli Tomannilta suostuuko se rangaistusvaatimukseen, eli siihen, että poliisi sakottaa syyllistä. JOS suostuu, niin sen jälkeen poliisi kirjoittaa sakon ja on Tokmmanin oma asia, miten se saa perittyä epäillyltä kyseisen 80 euron maksun ja ehkä näpistetyn tuotteen arvon, jos tuote on mennyt myyntikelvottomaksi. MUTTA, jos Tommannin edustaja sanoo, ettei suostu, niin silloin poliisi ei sakota, vaan näpistys menee käräjille, joka päättää rangaistuksesta ja Tokmannin korvausvaatimuksesta. Jos Tokmanni voittaa käräjillä, niin voittajalle määrättyyn korvaukseen lisätään todistajanpalkkio ja Tokmannin oikeudenkäyntikulut. Oikeudessa Tokmannia edustaa lakimies, joka tunnetusti on Suomessa melko kallis. - Anonyymi00005
Rikolliset moralisoivat ???
"Voi pyhä Sylvi" ? - Anonyymi00006
Eikö kannattaa olla varastamatta, niin ei tule ongelmia?
- Anonyymi00008
Typerän kommenttisi käsittelystä veloitetaan 80 euron käsittelymaksu. Voit ilmoittaa yjteystietosi tänne, niin lähetetään lasku.
Ai et halua maksaa? No eikö sitten kannattaisi olla kirjoittelematta typeryyksiä?
- Anonyymi00007
Maksa vain jos on pentusi ROSVO ! Ihna oikein rosvoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446