Missä Klubin kaukorantaan kuntoutuja tallustaa,
missä ohjaajat kauneimmat luo aina loistettaan,
siellä huolet huomisen voi jäädä unholaa.
Aavan Rajakadun tuolla puolen jossakin on Suvimäki.
28
83
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Hanki lobotomia
- Anonyymi00003
Itselleenvastaaja availee juttuja ja vastailee sitten itse omalle aloitukselleen.
- Anonyymi00004
Mitäs vastailet
- Anonyymi00005
jaa, vai niin, ketä kiinnostaa joka ketjussa höpöttää jostain Suvikummusta
- Anonyymi00006
Sinua kiinnostaa kun vastaat
- Anonyymi00008
Ei se ollut vastaus, se oli vit...lua!
- Anonyymi00011
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00009
Hieno paikka, hieno talo.
- Anonyymi00010
Käyn siellä päivittäin, olen huippukuntoutuja.
- Anonyymi00013
Maanataiaamuna jällen talolla, ilmaistöissä perinteitä noudattaen.
- Anonyymi00014
Menes jo muualle länkyttää tuota samaa tuubaa
- Anonyymi00015
Järjestörälssi (Kutu ry) kuittaa rahat, kuntoutujat tekevät työt.
- Anonyymi00016
Jälleen talolla töissä, kohta saadaan ruokaa, sitten kahvit ulkona talon edessä, keskustellaan henkeviä sivistyneesti. Huomenna taas uudestaan talolle.
- Anonyymi00018
Korkeakoulujen sosionomien kanssa on poliittinen keskustelu kielletty.
- Anonyymi00017
Ohjaajille maksetaan Tes mukaisesti palkkaa siinä, missä sinä teet keittiö hommia ilmaiseksi.
- Anonyymi00019
Kukaan ei vieläkään uskalla sanoa näitä asioita suoraan henkilökunnalle vaan tänne kirjoitellaan nimettömänä.
- Anonyymi00020
Saat vain "hankalan kuntoutujan maineen" ja standartien mukaisen vastauksen!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Saat vain "hankalan kuntoutujan maineen" ja standartien mukaisen vastauksen!
Niitä standardeja siellä kyllä piisaa, voi valita joka päivälle eri standardivastauksen.
- Anonyymi00022
Aavan? Missään ei ole niin pahasti kiristäviä pipoja ja muita vanteita kuin Rajakadulla.
No ehkä Seminaarinmäellä on. - Anonyymi00023
Minulla on polkupyörässä vanteet ja pinnat kireällä, mutta pipo on hieman löysällä.
- Anonyymi00024
Siksi menenkin klubitalolle.
- Anonyymi00025
Kuntoutujat yritetään hiljentää syömään neurolepteja Kela yksilöön.
- Anonyymi00026
Älkää tehkö mitään hommia siellä. Ohjaajien tapa on saada keittiölle vähintään yksi kävijä , että saadaan tehtyä ruokaa. Jos tämä ei onnistu niin tämänjälkeen keittiö menee kiinni, ellei lisää ilmaistekijöitä eli jäseniä tule paikalle.
- Anonyymi00027
Aina Klubitalolla käynti Kela yksiön voittaa. Yhteiskunta haluaakin pitää köyhät eläkeläiset ilmaistyö reservinä.
- Anonyymi00028UUSI
Käännän kylkeä kelakaksiossa, kun kuntoutujat hikoilee ilmaistöissä klubitalolla.
- Anonyymi00029UUSI
Olen kateellinen kuolleille... olenko normaali?
- Anonyymi00030UUSI
Jos elät vuosikymmeniä sitä elämää, mitä useimmat Klubitalolla käyvät mielenterveyskuntoutujat elävät ,olet ihan normaali ajatuksesi kanssa.
- Anonyymi00031UUSI
Sairaus,vähävaraisuus, syrjäytyminen... niistä on järjestöjen hyväksikäyttämät tehty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446