"kaikki sinun kirjoituksesi, oli kyseessä aktiviteetit, thaimaa, buddhalaisuus, ihan mikä tahansa, tuollainen maaninen kirjoittaminen ei ole terveen hommia"
Totesi Pähkinäojan Shaahi Reza Pahvilovi Senior.
Tarkastelin hieman väitettä palstahistoriasta, ja huomasin tehneeni 13.07. yhden aloituksen koskien Pattayan maratonia. Tein sen tänne Pattayan palstalle ja kerroin siinä tapahtuman pääpiirteet ja miten sen vuoksi Pattayalla on valmistauduttu.
Edellinen aloitukseni oli 7.7. jossa esitin muutaman kysymyksen saamatta vastauksia.
Tämän päivän ja tuon 7.7. ajanjakson välillä olen siis tehnyt kaksi aloitusta, enkä havaitse niissä maniaa.
Mutta Yksikkökaksikko on leipaissut samassa ajassa 14 uutta aloitusta, joista 12 koskee minua. Sitä että harjoittelen väärin maratoniin ja sitä että en osaa ajaa moottoripyörällä, koska en käynyt ajokursseilla 1985.
Siinä on Yksikkökaksikon anti matkailupalstalle. Eli minun vääränlainen harjoittelu ja heikko ajotaito moottoripyörällä. Satoja vastauksia itselle, seurasi ketjut kaavaa.
Ei sanaakaan Pattayan matkailusta eikä omista kokemuksista Pattayalla eikä keskustelua Pattayan tapahtumista vaan vain ja ainoastaan minusta.
Pieni kysymys tähän että kukahan se mahtaa olla se maaninen? Thaimaan aktiviteetit ja buddhalaisuus ovat hyvin oleellisia asioita Thaimaan matkailussa joten ne liittyvät hyvin vahvasti tämän palstan aiheisiin ja itse asiassa aivan kaikkeen.
2010
Kaikki minun kirjoitukseni
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Voi voi sentään kuinka pahasti pieni sielu on haavoittunut kun täytyy vollottaa Pattayan matkailupalstalla pahaa mieltään.
- Anonyymi00002
Minkä ikäinen olet psyykkisesti 2010 omasta mielestäsi?
Psyykkinen ikä (usein myös henkinen tai psykologinen ikä) viittaa siihen, millä tasolla ihmisen kognitiiviset kyvyt, tunne-elämä ja käyttäytyminen ovat kehittyneet suhteessa hänen kronologiseen eli todelliseen ikäänsä.
Terveiset ufo-palstalta.- Anonyymi00003
Pähkinäojan Shaahi Reza Pahvilovi Senior......10 vuotta.
- Anonyymi00004
Sinulla poika on niin isot ongelmat että jokainen alan ammattilainen toivoisi saavansa sinut asiakkaaksi, toki kela maksaa, kuten tapana on, yritätkö ihan uskottavasti esittää että olet kerrostalon omistaja, yrittäjä, laiffila, 2010, eläkeläinen, ja 100 muuta nikiä, sinulla resu on melkoiset näytöt elämäsi ongelmista osakaslaina miljonääri.
Kun tapasimme täällä palstalla, pidin sinua hulluna, ja aina pitäisi luottaa siihen mielikuvaa mikä tulee ensimmäisenä, sitten hieman epäröin, mutta esiintyminen laiffilana, osakaslainasi, kultaharkkosi, vei minulta kaiken uskon siihen mitä täällä esität.
Sinä olet laitoshoidon tarpeessa jos et ole jo siellä, kyllä laitoksissa tietokoneita on, samoin nettiyhteydet, tämä olisi sinulle ainoa oikea paikka, että jokaista tekemistäsi valvotaan.
Mitä tulee maanisuuteesi ja fanaattisuuteesi, näitä viljelet lähes joka juttusasi, thaimaan erinomaisuus, se on todellisuudessa kehitysmaa jossa on mittavat ongelma, buddhalaisuus, on vain yksi kymmenistä tuhansista uskonsuunnista, pelkästään buddhalaisuuksia on ainakin 30 eri suuntaa, joista jokainen opettaa eri asioita.
Sitten vielä fanaattisuuteesi, urheiluun, sekin täyttää kaikki mahdolliset manianilmentymät, todellisuudessa sinä et ole mitään, täysin mitätön reppana vaikka yrität toista esittään, mutta niin olen minäkin, mutta minä kuitenkin tiedostan sen...
Olen ajanut fillarilla tänä kesänä hieman yli 700 kilsaa, tuo ebike oli hyvä hankinta, jopa erinomainen, tulee mentyä joka päivä ulos, useaksi tunniksi.
Ja kiitos kysymästä vaimoni ja minun välinen suhde on erinomaisessa kunnossa, ollut koko liittomme ajan hän on ainakin parivuotta nyt suomessa, käy lähes päivittäin mustikassa, ja saa siitä eläkkeensä lisäksi hieman massia, että pääsee taas jossain vaiheessa käymään thaimaassa.- Anonyymi00005
Tiedän avun Tytölle .... Poninhäntäperuukki.
Eikös ollutkin hauska tämä?
- Anonyymi00006
Neljä vastausta puolessa tunnissa, varsin maanista jopa sarjavalehtelijalta.
Thaimaan erinomaisuus? Hyvien puolien näkeminen ja huonojen puolien hyväksyminen on elämänasenne ja varsin buddhalainen sellainen.
Thaimaa on kehittynyt valtavasti ja nopeasti ja mennyt Suomen ohitse jo terveydenhoidon kattavuudessa ja laadussa, ja tulee menemään Suomen ohi koulutuksessa.
Jo nyt Thaimaa tuottaa enemmän insinöörejä ja lääkäreitä, plus muita osaajia kuin Suomi.
Älä missään nimessä ala luennoimaan buddhalaisuudesta, sillä se on nähty ja kuultu tuhat kertaa mitä sinä olet siitä sanonut ja se kaikki on täyttä hevonpaskaa.
Enempää en edes viitsi alkaa kertoa, koska sinun pääsi ei ota vastaan kuin virheellistä tietoa ja lähettää vastaukseksi tuntemattomia vikakoodeja.
Liikunta on elinehto ihmiskunnalle ja ilman liikuntaa ja hyötyliikuntaa täällä ei olisi yhtäkään ihmistä jäljellä. Kaikki eivät voi possoilla toisten kustannuksella. Liikunta on ravinnon ohella tärkein avain hyvinvointiin ja possoilu on sen vastakohta.
Loppuiko viinarahat taas vai miksi olet tänään mitätön reppana? Pari päivää sitten kerroit olevasi lähes terve ja kovakuntoinen? Mihin katosi itseluottamuksesi?
Et ole ajanut metriäkään polkupyörällä ja se kauppaamasi pyörä on ruokalähetin rahtipolkupyörä. Ota valokuva jossa sinä ja vaimosi seisotte sen polkupyörän vierellä ja sinulla on pyöräilykypärä päässä ja pyöräilyhousut jalassa.
Nimittäin rapakuntoinen paksukainen jolla ei ole motoriikkaa laisinkaan, ei aja metriäkään ilman apupyöriä, ei edes sähköavusteisesti, sillä löllöllä ahterillasi olisi liian kivuliasta edes istua satulalla.
Vaimosi saattaa olla Suomessa keräämässä rahaa seuraavaan Thaimaan matkaan ja hän saattaa hyvinkin käydä marjassa, mutta hän ei asu luonasi, eikä ole asunut vuosiin.
Jos kykenet ottamaan sen yhteiskuvan fillarin ääressä, niin kerron täällä kaikki tietoni ja annan kotiosoitteeni myös ja liitän sinut facekaverikseni. Sitähän sinä olet aina toivonut.
2010- Anonyymi00007
Voi hellanduudeli sentään kuinka ottaa kipeetä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi hellanduudeli sentään kuinka ottaa kipeetä.
Tuo oli 100% asiallista asiaa, kuten Kympillä on tapana kirjoittaa asioista jotka hän tietää. Oli erittäin noloa että aloit puhumaan buddhalaisuudesta, kun olet monasti toitottanut ettet tiedä siitä mitään koska mikään uskonto ei sinua kiinnosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo oli 100% asiallista asiaa, kuten Kympillä on tapana kirjoittaa asioista jotka hän tietää. Oli erittäin noloa että aloit puhumaan buddhalaisuudesta, kun olet monasti toitottanut ettet tiedä siitä mitään koska mikään uskonto ei sinua kiinnosta.
Minä en ole Buddhalaisuuteen ottanut kantaa.
>§< - Anonyymi00010
Taas on niin maanista lätinää että oksat pois, thaimaa on kehitysmaa, ja vielä hyvin ongelmallinen sellainen, siellä on koirallakin suurempi arvo kuin ihmisellä, kaikki viranomaiset on lahjottavissa, buddhismi on vain yksi uskonsuunta, joka opettaa että noudata seuraavia mantroja, niin pääset valhallaan, ihan yhtä sekopäistä kun kaikki muutkin...
Minua suuresti ihmetyttää tämä sinun maaninen parisuhde ongelmien esille tuonti, olen ollut vaimoni kanssa yhdessä melko tarkkaan 30 vuotta jossa aviossa 26 vuotta, meillä ei ole ollut ensimmäistäkään parisuhde kriisiä koskaan.
Saat huomena kuvan jossa olemme vaimon kanssa yhdessä kun lähdemme aamupäivällä pyörä lenkille, vaimollani on hyvä 30 vaihteinen fillari jonka kävin keväällä läpi, vaihdoin takapakan ja ketjut, olisin myös ostanut siihen sähkösarjan takapyörään, 250W bafang moottorilla olisi maksanut 1000 euroa mutta vaimo ei halunnut, haluaa polkea, että pysyy kunnossa. 5555555
Manian lisäksi olet myös erittäin harhainen... kyllä minulla tuo pyörä
on tulla fillari varastolla. Ja voin vakuuttaa että en ole koskaan sitä ollut myymässä, sekin myyntiesite oli todennäkoisesti sinun tekemä, koska sellaista ei ollut tori.fi
https://ibb.co/RkkTLwGr
https://ibb.co/qMpS74Mr
https://ibb.co/zhTGJnNb - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taas on niin maanista lätinää että oksat pois, thaimaa on kehitysmaa, ja vielä hyvin ongelmallinen sellainen, siellä on koirallakin suurempi arvo kuin ihmisellä, kaikki viranomaiset on lahjottavissa, buddhismi on vain yksi uskonsuunta, joka opettaa että noudata seuraavia mantroja, niin pääset valhallaan, ihan yhtä sekopäistä kun kaikki muutkin...
Minua suuresti ihmetyttää tämä sinun maaninen parisuhde ongelmien esille tuonti, olen ollut vaimoni kanssa yhdessä melko tarkkaan 30 vuotta jossa aviossa 26 vuotta, meillä ei ole ollut ensimmäistäkään parisuhde kriisiä koskaan.
Saat huomena kuvan jossa olemme vaimon kanssa yhdessä kun lähdemme aamupäivällä pyörä lenkille, vaimollani on hyvä 30 vaihteinen fillari jonka kävin keväällä läpi, vaihdoin takapakan ja ketjut, olisin myös ostanut siihen sähkösarjan takapyörään, 250W bafang moottorilla olisi maksanut 1000 euroa mutta vaimo ei halunnut, haluaa polkea, että pysyy kunnossa. 5555555
Manian lisäksi olet myös erittäin harhainen... kyllä minulla tuo pyörä
on tulla fillari varastolla. Ja voin vakuuttaa että en ole koskaan sitä ollut myymässä, sekin myyntiesite oli todennäkoisesti sinun tekemä, koska sellaista ei ollut tori.fi
https://ibb.co/RkkTLwGr
https://ibb.co/qMpS74Mr
https://ibb.co/zhTGJnNbJa voi resupekka vakuuttaa että perse on hyvin pysynyt satulassa tuon 750
kilsaa jonka olen sillä tänä kesänä ajanut, nämäkin väitteesi on vain arvotonta, vähämielistä lätinää, vailla mitään todellisuus pohjaa... Tänään ajoin myyrmäki, varisto puuilo, sekä motonet konala... matkaa on 8-10 kilsaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676