Kun olit lapsi ja olit tehnyt jotain väärää ja jäänyt siitä kiinni. Tiesit että siitä seuraa selkäsauna. Pitää hakea risu, remmi tai jokin muu kuritusväline vai hakiko sen jompi kumpi vanhemmistasi? Muistatko odotuksen ennen selkäsaunaa? Joskus piti odottaa jopa päiviä että se tapahtuisi. H-hetkellä piti ottaa pylly paljaaksi ja ottaa vastaan se mitä tuli. Oliko se niin kova kokemus kuin olit etukäteen miettinyt vai pahempi? Muistatko vielä kun sinulla oli omatunto? Miten se kolkutti kun oli tehnyt jotain väärää? Muistatko miten olo helpottui selkäsaunan jälkeen kun oli saanut hyvittää omat tekonsa? Aika pieni hinta selkäsauna siitä että sai hengittää ja olla taas vapaasti.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
No sen muistan, kun 13 vuotiaana nulikkana menin kotiin aamuyöstä kaljalta ja tupakalta haisevana ja minua paljon vanhemmat siskot olivat pihalla vastassa ja toisella pahan näköinen piiska kädessä. Valoisassa kesäyössä kukaan ei puhunut juuri mitään, toinen siskoista piti kiinni ja toinen otti housut alas ja antoi piiskaa oikein kunnolla, että viuhuna kävi. Ei pidetty ääntä, ettei naapurit herää.
- Anonyymi00002
Muistan. Jännitti niin että vatsaa väänsi. Kuuntelin huoneessani että koska isä tulee kotiin ja kiliseekö vyö vai ei. Jos ei kilissyt tiedossa oli risua, yleensä keväällä näin.
Pahinta oli kuulla kun veli sai selkäänsä ensimmäisenä. Nyyhkytystä ja anelua kuunnellessa aloin usein itsekin itkeä. Se tuntui lähinnä huvittavan isääni joka ei päästänyt helpommalla vaikka olisi kuinka pyydellyt anteeksi.
Selkäsaunan jälkeen oltiin taas hyvää pataa ja saatettiin käydä liiterissä puuhaamassa jotain yhdessä, isä ja me pojat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4361832- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38787Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29744- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht423680- 44655
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37571- 63563
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39553