Miten voin poistaa itseäni koskevia tietoja Googlen hakutuloksista?
Ei sinun tarvitse, google hoitaa asian. Sen lisäksi että he manipuloivat hakutuloksia (esim. parantavat suurien (kumppaniensa) näkyvyyttä siirtämällä pienempien yritysten sivut kauemmaksi, useita sivuja taaksepäin kumppaniensa pyynnöstä, he muuttavat tietoja yksityisten asiakkaiden sivustoissa esim. Youtubessa.
Minulla esim. ilmestyi teksti, "sinulla on useampia yotube sivustoja, tee muutoksia" tai vastaavaa siinä oli, minulla oli kiire, en ehtinyt reagoida, niin he olivat yhdistäneet kaksi eri kanavaa samaan, sen jälkeen näkyy on näkynyt jompi kumpi tai ei mitään. Kanavia saa olla sääntöjen mukaan useampia, mutta jos ne on yhdistettynä, hallinta ei toimi. Olen yrittänyt kaikin keinoin poistaa toista, vähemmän tärkeää, ei onnistu millään löytyvällä ohjeella.
Näinhän heidän pressakin toimii. Jos sinulla on ohje millä uskot saatavan toisen kanavan pois, kerro vastaamalla tähän, saat palkinnon.
Google jakaa tietoa.
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,901627- 811375
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?811341Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan164905- 56902
Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika92845Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl45827- 58750
Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon133699Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu20657