Miten voin poistaa itseäni koskevia tietoja Googlen hakutuloksista?
Ei sinun tarvitse, google hoitaa asian. Sen lisäksi että he manipuloivat hakutuloksia (esim. parantavat suurien (kumppaniensa) näkyvyyttä siirtämällä pienempien yritysten sivut kauemmaksi, useita sivuja taaksepäin kumppaniensa pyynnöstä, he muuttavat tietoja yksityisten asiakkaiden sivustoissa esim. Youtubessa.
Minulla esim. ilmestyi teksti, "sinulla on useampia yotube sivustoja, tee muutoksia" tai vastaavaa siinä oli, minulla oli kiire, en ehtinyt reagoida, niin he olivat yhdistäneet kaksi eri kanavaa samaan, sen jälkeen näkyy on näkynyt jompi kumpi tai ei mitään. Kanavia saa olla sääntöjen mukaan useampia, mutta jos ne on yhdistettynä, hallinta ei toimi. Olen yrittänyt kaikin keinoin poistaa toista, vähemmän tärkeää, ei onnistu millään löytyvällä ohjeella.
Näinhän heidän pressakin toimii. Jos sinulla on ohje millä uskot saatavan toisen kanavan pois, kerro vastaamalla tähän, saat palkinnon.
Google jakaa tietoa.
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3271468- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38434
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422