Miten korkea on se rautatie sillan kaaren kohta vanaja veteen?
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Bout 22 metriä
- Anonyymi00002
Sillan korkeus kaaren kohdalta vai kaaren päältä? Yritä esittää asiasi selvemmin?
- Anonyymi00003
ojoislaiset sen kerran vuonna 1959 mittasivat luotilangalla ja kaaren päältä veden pintaan oli 48m 28 cm
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
ojoislaiset sen kerran vuonna 1959 mittasivat luotilangalla ja kaaren päältä veden pintaan oli 48m 28 cm
Rikollista touhua, junaradoilla ei saa kiipeillä. Onneksi nykyään nuoriso on paljon viisaampia. Harvoin nykyään kuulee noin typeristä jutuista.
- Anonyymi00004
Tuskin on niin korkea,mitä ohoisten pojat mitanneet. Jos taas tämä toinen ei tajua kysymystä,,niin voi voi. Meinaatko että tarkoitin jotain muuta korkeutta kuin kaa´ren päältä?
- Anonyymi00007
On tuo kieltämättä epäselvästi sanottu. Mä WWW ÄO hh GW q kirjoitat ja suutut kun ihmiset eivät tajua. Lapsenlapsesi taitaa pelätä sinua.
- Anonyymi00008
Ohoisten pojilla taisi olla sininen virkattu villapipo kesälläkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
On tuo kieltämättä epäselvästi sanottu. Mä WWW ÄO hh GW q kirjoitat ja suutut kun ihmiset eivät tajua. Lapsenlapsesi taitaa pelätä sinua.
Tuu tänne toi sanoon
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuu tänne toi sanoon
Toivottavasti ei ole päässyt lisääntymään.
- Anonyymi00006
37 metriä ja 19 senttiä. Olen mitannut.
- Anonyymi00010
joku renkolainen oli mitannut rullamitalla sen sillan korkeudeksi kaaren päältä 51 m 77 cm mutta Repa Tyrvännöstä oli epäillyt, että mitasta olisi puuttunut silloin ainakin 10 metrin pala
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
joku renkolainen oli mitannut rullamitalla sen sillan korkeudeksi kaaren päältä 51 m 77 cm mutta Repa Tyrvännöstä oli epäillyt, että mitasta olisi puuttunut silloin ainakin 10 metrin pala
Sillaltahan on 4 m veteen ja korkeus ehkä 4 m elikkä 8 m. Käsi ylös kenen mielestä toi silta on jotenkin hieno tai erikoinen mun käsi ei nouse.
- Anonyymi00012
Kevyenliikenteenväylän kaiteelta 11 metriä veteen, kaarelta noin tuplat. Ei sieltä kaarelta uskalla hypätä, kun Aulangon puolella käristyy voimalinjoihin, kaupungin puolelta osuu kevyenliikenteenväylään.
Piponvirkkaajat! - Anonyymi00014
Sanoisin että noin 22 m on aika lähellä. Valokuvasta voi yrittää mitata. Kartan mukaan pituus noin 80 m.
- Anonyymi00015
Mastokorkeus sillan alittavalle alukselle on 5,5m (kaiteessa on punavalkoinen kyltti), jalankulkutie on noin metrin korkeammalla ja sen kaide taas metrin korkeammalla. Koko rakennelman lakikorkeus vedenpinnasta on 13m. Olen hypännyt sillan päältä samoin kuin kaikki Hätilän jätkät, Ojoislaisia ei silloinkaan näkynyt.
- Anonyymi00016
Erityisesti Pötsi, Lema, Rudi ja Kissa-Jussi.
- Anonyymi00017
Ois pitänyt linnaan pistää rautateillä hyppijäkoltiaiset. Kasvatuslaitokseen.
- Anonyymi00018
Näistäkään kukaan ei ollut Hätilästä.
- Anonyymi00019
Pituus 130 metriä ja korkeus 21 metriä ja helppo mitata jokaisen Googlesta.
- Anonyymi00020
Hemmetin nulikat. Mun faija oli veturinkuljettaja se muistaa kun nuoriso keikkui tolla sillalla melkein aina. Junat myöhästyi. Kuljettajan täytyi aina juosta asemalle soittamaan poliisit. Onkohan loppuelämäkin kulunut jossain sillan alla.
- Anonyymi00021
Minun äiti myös. Monasti viikossa juna seisoi puolikin päivää kun äiti etsi poliisia nulikoin takia.
- Anonyymi00022
Eikö tässä oltu sillan päällä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minun äiti myös. Monasti viikossa juna seisoi puolikin päivää kun äiti etsi poliisia nulikoin takia.
Mitä, sinun äitisi oli veturinkuljettaja ja parkkeerasi junansa keskelle päärataa puoleksi päiväksi etsiessään poliisia?
Melko edesvastuuton äippä!
- Anonyymi00024
Kaksi kertaa tuli muksuna käytyä hikisillan kaaren päällä.
- Anonyymi00025
Totuus: Ainoa porukassa joka ei uskaltanut kiivetä metriäkään.
- Anonyymi00026
Minkä v***n hikisillan? Onks tää jotain paikallista slangia?
- Anonyymi00027
Korkealla on hiki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466