Kaaren korkeus

Anonyymi-ap

Miten korkea on se rautatie sillan kaaren kohta vanaja veteen?

27

209

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Bout 22 metriä

• Anonyymi00002

Sillan korkeus kaaren kohdalta vai kaaren päältä? Yritä esittää asiasi selvemmin?

• Anonyymi00003

ojoislaiset sen kerran vuonna 1959 mittasivat luotilangalla ja kaaren päältä veden pintaan oli 48m 28 cm

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

ojoislaiset sen kerran vuonna 1959 mittasivat luotilangalla ja kaaren päältä veden pintaan oli 48m 28 cm

Rikollista touhua, junaradoilla ei saa kiipeillä. Onneksi nykyään nuoriso on paljon viisaampia. Harvoin nykyään kuulee noin typeristä jutuista.

• Anonyymi00004

Tuskin on niin korkea,mitä ohoisten pojat mitanneet. Jos taas tämä toinen ei tajua kysymystä,,niin voi voi. Meinaatko että tarkoitin jotain muuta korkeutta kuin kaa´ren päältä?

• Anonyymi00007

On tuo kieltämättä epäselvästi sanottu. Mä WWW ÄO hh GW q kirjoitat ja suutut kun ihmiset eivät tajua. Lapsenlapsesi taitaa pelätä sinua.

• Anonyymi00008

Ohoisten pojilla taisi olla sininen virkattu villapipo kesälläkin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On tuo kieltämättä epäselvästi sanottu. Mä WWW ÄO hh GW q kirjoitat ja suutut kun ihmiset eivät tajua. Lapsenlapsesi taitaa pelätä sinua.

Tuu tänne toi sanoon

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuu tänne toi sanoon

Toivottavasti ei ole päässyt lisääntymään.

• Anonyymi00006

37 metriä ja 19 senttiä. Olen mitannut.

• Anonyymi00010

joku renkolainen oli mitannut rullamitalla sen sillan korkeudeksi kaaren päältä 51 m 77 cm mutta Repa Tyrvännöstä oli epäillyt, että mitasta olisi puuttunut silloin ainakin 10 metrin pala

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

joku renkolainen oli mitannut rullamitalla sen sillan korkeudeksi kaaren päältä 51 m 77 cm mutta Repa Tyrvännöstä oli epäillyt, että mitasta olisi puuttunut silloin ainakin 10 metrin pala

Sillaltahan on 4 m veteen ja korkeus ehkä 4 m elikkä 8 m. Käsi ylös kenen mielestä toi silta on jotenkin hieno tai erikoinen mun käsi ei nouse.

• Anonyymi00012

Kevyenliikenteenväylän kaiteelta 11 metriä veteen, kaarelta noin tuplat. Ei sieltä kaarelta uskalla hypätä, kun Aulangon puolella käristyy voimalinjoihin, kaupungin puolelta osuu kevyenliikenteenväylään.

Piponvirkkaajat!

• Anonyymi00014

Sanoisin että noin 22 m on aika lähellä. Valokuvasta voi yrittää mitata. Kartan mukaan pituus noin 80 m.

• Anonyymi00015

Mastokorkeus sillan alittavalle alukselle on 5,5m (kaiteessa on punavalkoinen kyltti), jalankulkutie on noin metrin korkeammalla ja sen kaide taas metrin korkeammalla. Koko rakennelman lakikorkeus vedenpinnasta on 13m. Olen hypännyt sillan päältä samoin kuin kaikki Hätilän jätkät, Ojoislaisia ei silloinkaan näkynyt.

• Anonyymi00016

Erityisesti Pötsi, Lema, Rudi ja Kissa-Jussi.

• Anonyymi00017

Ois pitänyt linnaan pistää rautateillä hyppijäkoltiaiset. Kasvatuslaitokseen.

• Anonyymi00018

Näistäkään kukaan ei ollut Hätilästä.

• Anonyymi00019

Pituus 130 metriä ja korkeus 21 metriä ja helppo mitata jokaisen Googlesta.

• Anonyymi00020

Hemmetin nulikat. Mun faija oli veturinkuljettaja se muistaa kun nuoriso keikkui tolla sillalla melkein aina. Junat myöhästyi. Kuljettajan täytyi aina juosta asemalle soittamaan poliisit. Onkohan loppuelämäkin kulunut jossain sillan alla.

• Anonyymi00021

Minun äiti myös. Monasti viikossa juna seisoi puolikin päivää kun äiti etsi poliisia nulikoin takia.

• Anonyymi00022

Eikö tässä oltu sillan päällä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minun äiti myös. Monasti viikossa juna seisoi puolikin päivää kun äiti etsi poliisia nulikoin takia.

Mitä, sinun äitisi oli veturinkuljettaja ja parkkeerasi junansa keskelle päärataa puoleksi päiväksi etsiessään poliisia?

Melko edesvastuuton äippä!

• Anonyymi00024

Kaksi kertaa tuli muksuna käytyä hikisillan kaaren päällä.

• Anonyymi00025

Totuus: Ainoa porukassa joka ei uskaltanut kiivetä metriäkään.

• Anonyymi00026

Minkä v***n hikisillan? Onks tää jotain paikallista slangia?

• Anonyymi00027

Korkealla on hiki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      101
      1233
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      91
      850
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43