Tornitalo halki vesivuoto kasissa kohta homeessa.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Mita sanoa?
- Anonyymi00002
Kansakoulu suomea vetää. Ei osaa nykyihmistä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kansakoulu suomea vetää. Ei osaa nykyihmistä.
Tornitalo prkl etkö tajua
- Anonyymi00004
Tornitalo halki?
- Anonyymi00005
Onko se missä oli bubi joskus alhaalla?
- Anonyymi00006
Ovat kuule myyneet kodistolle kaikkea muutakin huonoa. Kodisto vaan reilusti nostaa hinnat pilviin
- Anonyymi00007
Se tiedetään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se tiedetään.
asun ko. talossa kerroksessa 13 ja ei ole ollut kyllä mitään ongelmia ja raikas ilmakin asunnossa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
asun ko. talossa kerroksessa 13 ja ei ole ollut kyllä mitään ongelmia ja raikas ilmakin asunnossa
Ei ole kuin 8 kerrosta kyseisessä talossa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole kuin 8 kerrosta kyseisessä talossa.
Ei vaan 13.
- Anonyymi00011
Tornitalo Hämeenlinna googlattu. Hätilässä on ainoa tornitalo tässä "cityssä"
- Anonyymi00012
maan alla on 5 kerrosta ja pinnassa 8 eli 13 kerroksinen pilvenpiirtäjä. Maanalaisissa kerroksissa on ns. salaisia VIP-tiloja paikallisille raharikkaille eli eliitille
- Anonyymi00013
Myös Kaurialassa on tornitaloja
- Anonyymi00015
Mutta vuan kahdeksan kerroksisia.
- Anonyymi00014
Jälleen on yö ja toivotaan yörauhaa. Jollakin naisella tai useammalla on edelleen liian vaativa ja monotooninen ääni, joka kaikuu tunnista toiseen ultra-chätissä ja on alkanut herättää huolta maailmanrauhaa seuraavilta. Jotkut joutuvat edelleen käymään töissä ja nousemaan aikaisin aamulla. On epäreilua heitä kohtaan, että maailmanrauhaa vastaan hyökätään joka yö Hämeenlinnasta käsin tavallisilta näyttävien mutta naurettavan kohtuuttomilta kuullostavien naisten toimesta.
- Anonyymi00016
Jukolassa piste.
- Anonyymi00017UUSI
Missä päin Jukolaa muka on tornitaloja? Kaupan vieressä on yksi vähän korkeampi mutta tavallinen kerrostalo se on. Sitten lähellä koulua on samanlainen vähän korkeampi kerrostalo. Kumpaa tarkotat vai onks muitakin?
- Anonyymi00018UUSI
Hätilässä pilkku.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Missä päin Jukolaa muka on tornitaloja? Kaupan vieressä on yksi vähän korkeampi mutta tavallinen kerrostalo se on. Sitten lähellä koulua on samanlainen vähän korkeampi kerrostalo. Kumpaa tarkotat vai onks muitakin?
Jotkut kahelit sanoo sitä Jukolan kaupan vieressä olevaa taloa tornitaloksi. Ne ei oo vissiin koskaan käyneet Hauhoa kauempana.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jotkut kahelit sanoo sitä Jukolan kaupan vieressä olevaa taloa tornitaloksi. Ne ei oo vissiin koskaan käyneet Hauhoa kauempana.
Hämeenlinnan mittakaavassa tornitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522