Miten nainen/mies pukeutuu?

🤗
18217
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Mauton 🤣🤣🤣🤣🤣

Äänestä

Mies kulkee alasti pitkin kylää,ja esittelee minimunaansa!

Äänestä

Laittamalla vaatteet päälle.

3Äänestä
  • Joo, tää on se helpoin tapa.

Äänestä

Sukat, alushousut, housut, paita. Väritajuisena värien yhteensopivuus otetaan jotenkin huomioon.

1Äänestä
  • Herrajumala, kengät, maksukortti, puhelin ja avain oltava!

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Herrajumala, kengät, maksukortti, puhelin ja avain oltava!

No tänää tuli just vastaan, ilmesesti joku festarivieras, niin ilman kenkiä.

Äänestä

Minulla ja miehellä on ainakin sama lempiväri. Sen olen huomannut.

1Äänestä
  • Mikä väri teillä on? Käyttekö usein miehenne kanssa kävelyllä. Esim tänä iltana, kun on hyvä ilma.

1Äänestä

• Tykkäät säkin mustasta? Oon kuullut että moni nykynainen tykkää

Äänestä

• JeroP kirjoitti:

Mikä väri teillä on? Käyttekö usein miehenne kanssa kävelyllä. Esim tänä iltana, kun on hyvä ilma.

Meillä on ainakin pinkki ja HELLO KITTY suomalaisen turjake mieheni lempi juttu nyt.
    Minä vaimona tietenkin pukeudun ja mieheni on ihan tyytyväinen, koska osaan sentään piristää itseäni ja toisia niin heitä ala masentamaan.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tykkäät säkin mustasta? Oon kuullut että moni nykynainen tykkää

Aika yleinen väri pukeutumisessa.

Äänestä

Minusta valkoinen sopii ainakin osana kevyisiin kesävaatteisiin. Tottakai muodot ja lika näkyy, mutta elämä on.

1Äänestä

Susiturkki ja uimahousut

1Äänestä
  • Uuno T perkl, lottovoittajan tyyliin.

Äänestä

Yleensä nainen ja mies alkaa parina muistuttamaan toinen toistaan.
Luovuin KUKKA PAIDOISTA, koska ei se ollut oikein meidän juttu. Vaikka kieltämättä hilpeyttä aiheutti meidän välillä, koska minä sentään huomasin mieheni ja hänen kukka-paidan.

Viimeksi näky istuvan rennosti musta huppari päällä ja lippis päässä. Tietenkin NOKKA PYSTYSSÄ, koska niin minäkin teen kun kävelen ohi.
Jos tilanne olis toinen niin olisin kyllä tapojeni mukaan tietenkin sanonut jotain oikein mukavaa niin kaikki olis kuulleet.
Vaimolla on sentään lupa sanoa omalle miehelleen mitä hän haluaa ja varsinkin JULKISELLA PAIKALLA.

Äänestä

Pääasiassa vaatteisiin.

Äänestä

Yleensä kai vaatteisiin

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

🤗

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu