Pysyykö lamput katossa ja astiat pöydällä kovalla tuulella Tornitaloissa
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Voiko tähän saada vastauksen Kainuusta tai Kajaanista ? Peräkammarin poika täällä ihmettelee...
- Anonyymi00003
Ei tarvitse peräkamarin pojan pelätä, ei täällä Kajaanissa niin korkeita taloja olekaan että tuuli astiat pöydältä asti pääsisi viemään. Eri asia on sitten, jos mennään Helsingin Kalasatamaan asti ihmettelemään.
- Anonyymi00002
Koskee lähinnä pilvenpiirtäjiä
- Anonyymi00004
mtv.fi/lyhyet/1d52361249cc24980401/video-yhdysvaltalaismies-kiipesi-pilvenpiirtajan-huipulle-ilman-turvavarusteita
Kajaanissa voi alkaa harjoittelemaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
mtv.fi/lyhyet/1d52361249cc24980401/video-yhdysvaltalaismies-kiipesi-pilvenpiirtajan-huipulle-ilman-turvavarusteita
Kajaanissa voi alkaa harjoittelemaan.https://www.youtube.com/shorts/f1xbTZEdESk
Yritetään aukeaako tämä. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/f1xbTZEdESk
Yritetään aukeaako tämä.Korkeissa taloissa tuulen voima ja kosteus rasittaa ulkoseiniä ja lämpöhukka on suurempi
- Anonyymi00006
Sain kerran pilluo Helsingissä, hotelli Vaakunan kymppikerroksen hyysissä.
Pyörrytti.
Pieretti.- Anonyymi00010
Et saanu, olit hirveessä kännissä yksin siellä vessassa.
- Anonyymi00008
Kajaanin tornitalojen suurin ongelma on niiden sijainti toisiinsa nähden. Uudempi talo peittää ja varjostaa toisen talon asuntoja. Kävin ystäväni luona toteamassa, että naapurin ikkunat on heti siinä muutaman metrin päässä, ja aiemmin avautunut maisema vaihtunut talon seinään. Etenkin alimmissa kerroksissa tämä ongelma on aika totaalisen ahdistava.
- Anonyymi00011
Osakkaat yrittävät nyt päästä eroon asunnoista.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Osakkaat yrittävät nyt päästä eroon asunnoista.
Halvalla pitää myydä jos pääsee eroon niistä asunnoista
- Anonyymi00009
Juuri näin Huonosti suunniteltu
- Anonyymi00013
Mielenkiintoista on etteivätkö ihmiset ymmärtäneet ostovaiheessa toisen talon sijaintia? Eivätkö todella hahmottaneet kun myyntipuheissaan eivät välittäjätkään muistaneet mainita... Vai oliko lopulta niin, että uutuuden viehätys ja elämä hintavissa jokivarren asunnoissa sokaisi. Nyt sitten harmittaa kun ketään ei kiinnosta ostaa niitä alakerran varjokämppiä.
- Anonyymi00016
Katsopa, Etuovi.com -sivuilta löytyy ko. talosta asuntoja jopa ylhäältäkin.
- Anonyymi00014
Opiskelukaverit aikanaan pitivät ennen "urheilu"-tapahtumaa korkean paikan leiriä 6. kerroksessa. Luultavasti hypoksia iskee viimeistään 10. kerroksen kohdalla.
- Anonyymi00015
Olin aikeissa ostaa sieltä asunnon itselleni mutta mielihalut kaikkosivat nopeasti kun kävin tutustumassa paikan päällä kämppään.
Samalle käytävälle tungettu monta asuntoa ja mikä ahdistavinta käytävät olivat ahtaita kuin laivan hyttikäytävät Ruotsinlaivoilla. Ihmetyttää kuinka sinne saa kuljetettua isompia huonekaluja ollenkaan, pianosta puhumattakaan. Isompi matkalaukkukin tekee haittaa varsinkin jos toinen ihminen tulee vastaan samalla käytävällä!
Rahaa säästämällä on tehty ahtaita koloja ihmisille jotka eivät ymmärrä asumisen mukavuutta..
Ahtaanpaikan kammosta kärsivälle erittäin huono ostos! - Anonyymi00017
Näin on Vain yksi hissi saat odotella ylimpään kerrokseen matkalla
- Anonyymi00018
Onko noissa taloissa otettu huomioon mahdollisuus kiivetä katolle ilman mitään erikoisvarusteita. Tai edes harjoittelumahdollisuus.
- Anonyymi00019
Pysyy varmasti.
Dubaissa pilvenpiirtäjät ovat satoja metrejä korkeita ja niissäkin pysyy taulut seinillä.- Anonyymi00023
Kyllä siellä korkealla heilutaan jopa 1,5m, joten taulut in syytä kiinnittää myös alaosastaan. Lähde: AI
- Anonyymi00024
Kyllä vain kun ei tuule
- Anonyymi00020
Ketä rikkaita niissä ylimmän kerroksen asunnoissa asuu?
- Anonyymi00022
Ei siellä vanhat ja heikkopäiset voi asua, niitä huimaa ja eivät voi nukkua
- Anonyymi00021
Lue kainarista;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522