TE TEINIXIT!!!!

!!!!!!!

OTTAA PÄÄHÄN TOLLASET "OPETTAKAA HALTIJAKIELTÄ MULLE BÖÖÖ3R895TG"-VIESTIT! Haltijajutut on täyttä humpuukia, uskokaa jo te satumaailmassa elävät ihmiset!

15

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eöl

      tässä maassakin, jossa valtionuskontona opetetaan uskomaan taruolentoihin.

      • jawetus

        :-))

        Itse määrittelisin itseni ateististiseksi agnostikoksi, mutta ymmärrän kyllä, jos kommenttisi loukkasi jota kuta.

        Tietenkään et tarkoittanut sitä, Eöl, hyvä pimentohaltiaystäväni.


    • Fere

      Kai tiesit että se on oikea kieli jonka Tolkien kehitti. Onko siinä jotakin väärää että haluaa oppia uusia kieliä? En usko että menet huutamaan niille jotka haluavat englantia oppia.

      • böö

        totta! ja sitä paitsi jos tykkää jostain jutusta (kuten tsh:sta) ja haluu lisätiteoo tai semmosta ni antaa tutkia ja opetella ihan rauhassa ja jos pyytää apuu ni onkse muka rikos hä? en tiiä ees et onko toi ekan jutun kirjottaja jossain törmänny tollaseen "opettakaa mulle haltiakieltä" juttuun mut jos on ni mitä välii. Ei, älkää ymmärtäkö et mä ite opettelisin haltiakieltä mut alkaa ärsyttää tommonen!


    • vala

      Siis HALTIA, ei haltiJa... Menee pilkunviilauksen puolelle, mutta menkööt sillä minua tuo ärsyttää.

    • AROSUSI-09

      ja näe haltijoiden maailma...

    • täti-ihminen

      teini!

      Uskokaa jo, kakarat, ettei suomen kielessä ole x:ää!
      Se on ks eikä x, paljastatte oman lapselisuutenne tuolla!

    • Grima

      Tolkkienhan otti paljonki mallia quynean ja sindarin haltiakieliin suomesta ja kymristä(mitä sitten onkin)niin että ei se niin kauheen vieras juttu ole

      • crazyyy

        Kumpikos näistä haltiakielistä on väännetty Suomen kielestä?


      • Mellon
        crazyyy kirjoitti:

        Kumpikos näistä haltiakielistä on väännetty Suomen kielestä?

        Quenya pohjautuu jollain tapaa suomen kieleen, tai lähinnä sen ääntämissäännöt, ei niinkään kielioppi tai mikään muu.


    • Rúmil

      no kuka sua käskee niitä viestejä lukemaan jos et kerran niistä tykkää...?

      • fantasiatyttö

        Totta, Tolkien ihaili suomenkieltä, ja otti siitä vaikutteita kehitellessään haltiakieltä.


      • Mellon
        fantasiatyttö kirjoitti:

        Totta, Tolkien ihaili suomenkieltä, ja otti siitä vaikutteita kehitellessään haltiakieltä.

        Niin, siis sitä samaa oikeasti kaunista suomen kieltä, jota tässäkin keskustelussa täydellisesti raiskataan :D Kyllä.


    • teinixXXXXXXXXXXX

      aiva sama anna mu viilellä rauhass, ranneet vuota verta eikä oo eka kerta ah ah kirpaseepa muutama kerta.
      heihei teinix eiks oo ihq, rax rax se on nii ihqq

    • ~DaughterOfTwilight~

      Älkää opetelko haltiakieltä, ellette ole tosissanne vaan haluatte oppia vain sen takia kun se on "cool".
      Ja haltiakieli tosiaan on oikea kieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe