En ole tänä vuonna nähnyt ainuttakaan nätisti ajavaa motoristia.
Jokainen ajaa joko reilua ylinopeutta tai sitten temppuilevat.
Minulle tapahtui viikko sitten näin:
Ajelin töistä kotiin ja taakse tuli kovaa vauhtia pari mopoa aivan takapuskuriin kiinni. Ensin oli rajoitus 60, sitten 50 ja sitten 40 kun alkoi taajama ja alue missä liikkuu paljon lapsia. Oli koulupäivän päättymisen aika ja lapsia oli paljon liikkeellä. Heitä kävelee paljon tien poikki koteihinsa.
Nämä tulivat vieläkin lähemmäs minua ja toinen kaasutteli. Sitten, keskellä kaikkien näiden lapsien urku auki ja toinen näistä kolautti peiliäni kädellään ja näytti keskisormea. Miksi? Siksikö kun ajoin 40 alueella 41kmh? Eli ylinopeutta. Näillä oli ainakin 80 vauhtia ja lapsia oli tien vieressä ja suojateillä.
Ei sitten mitään käytöstapoja enää mopoilijoilla.
Nämä oli jotain nahkaliivejä.
Motoristeillä ei ole enää tapoja
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Noista sekoilevista mopoilijoista on ongelma täälläkin. Järki kadonnut tyystin.
- Anonyymi00003
Jos ajelit reilu viikko sitten kotiisi, niin eiköhän koulut olleet kesälomalla? Onko ollut filmi poikki reilun kuukauden tai olet keksinyt koko jutun?
- Anonyymi00004
Siltä vaikuttaa, on myös ilmeisesti sotkenut mopopojat ja motoristit samaan kategoriaan.
Suurinosa motoristeista ajaa asiallisesti, sitten on se pieni osa, yleensä tuoreita kuljettajia kyykkypyörällä, joilla on tarve esiintyä ja roikkua auton takapuskurissa. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siltä vaikuttaa, on myös ilmeisesti sotkenut mopopojat ja motoristit samaan kategoriaan.
Suurinosa motoristeista ajaa asiallisesti, sitten on se pieni osa, yleensä tuoreita kuljettajia kyykkypyörällä, joilla on tarve esiintyä ja roikkua auton takapuskurissa.Ei kukaan oikea motoristi roiku takapuskureissa.
Ajotaidottomia aloittelijoita voi olla.
Luonto tuollaiset korjaa.
Osa selviytyy ja oppii ajamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50498Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483