K-marketin parkkipaikalla roskat ikkunoista pihalle parkkipaikalla. Kannus ryhmässä facessa kuva.
Matti Paavo Tseta 945
Kenen bemari tuo roskaauto on?
14
229
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Joku Huukilainen ne ainakin kovasti puolustelee tekoa rekisterinumerolla selviää ainakin auton omistaja tai haltija.
- Anonyymi00002
Onko väliä kenen ? pääasia roskat siivottu.
- Anonyymi00003
Tuskin roskaajat itse
- Anonyymi00004
Mustalaisia vai ajaako ne pemarilla?
- Anonyymi00005
Ajaa
- Anonyymi00006
Joku P u l l i a i n e n J u h a - P e k k a
- Anonyymi00010
Se on mullikoulun johtajan mies.
- Anonyymi00007
Onko Huukin pulliaisia?
- Anonyymi00008
Roikolassa on Huukija.
- Anonyymi00009
Miten tuota roskaamista puolustettiin Kannus-ryhmässä? Julkaisu on poistettu Facebookista. Ei kukaan täysijärkinen tiputa roskia autosta luontoon tai pihalle. Jos ei ole roskista lähellä, vie roskat autossa vaikka koriin ja laittaa siellä roskikseen.
- Anonyymi00011
JUURI NÄIN 👍🏼Roskaajasta uudestaan esille kuva, Kannus ryhmään.
- Anonyymi00012UUSI
Hmm oisko vaikka sen takia että kuljettaja ei liittynyt asiaan mitenkään?
Kuvan ottaja oisi voinut ajaa autollansa viereen ja voinut kehottaa takapenkkiläistä nostamaan roskat.
Eikä laittaa nettiin julkaisua joka vie huomattavasti enemmän aikaa kun pojille antaa huomautus.
Sekä en ymmärrä minkä takia auton omistajan tietoja täällä jaetaan koska sokeakin sen näki että kuljettaja ei liittynyt asiaan.
Sekä uskon että kuljettaja ei ollut juha vaan sen lapsi.
- Anonyymi00013UUSI
Kuljettaja vastaa autosta
- Anonyymi00015UUSI
0/10 ragebait
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522