Tuohino veti hyvät tunnelmat alas ralli lähetyksessä.. Huomasi ettei iloinnut suomalaisten menestyksestä.
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Tämä sankari marssi studioon ja heti lähetyksen alussa ilmoitti että haluaisi että furmaux voittaa 😂😂😂
- Anonyymi00006
Mitä olis pitänyt sanoa.....?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä olis pitänyt sanoa.....?
No että ranskis ajaa rotkoon.
Ei kai Suomen teevees suomalaisia haukuta. Ootko vähän vajaa..? - Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
No että ranskis ajaa rotkoon.
Ei kai Suomen teevees suomalaisia haukuta. Ootko vähän vajaa..?Miten se haukkui suomalaisia....?🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Niin minäkin haluaisin, että Formauks voittaisi ja nyt on mahdollisuus yrittää seuraavssa rallissa. Se on helppoa, ajaa eka pätkälle pohjat ja lopuille pätkille toiseksi tulevan kanssa saman ajan. Sillai ne rallit voitetaan.
- Anonyymi00003
No sinä voitkin haluta .ymmärrän että olet katketa ja saatkin olla. Sen verran huonosti elämä on sinua kohdellut..
Mutta lähetykseen ei mennä ilmoittamaan että olen kateellinen koska itse en ikinä voittanut enkä halua että kukaan suomalainen voittaa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No sinä voitkin haluta .ymmärrän että olet katketa ja saatkin olla. Sen verran huonosti elämä on sinua kohdellut..
Mutta lähetykseen ei mennä ilmoittamaan että olen kateellinen koska itse en ikinä voittanut enkä halua että kukaan suomalainen voittaa.Mutta kuitenkaan et tiedä minun elämästä yhtään mitään mutta minä arvaan sinun elämästä sitä sun tätä. Ota yhteyttä johonkin auttavaan tahoon niin voisit saada apua. Toivon, että sinuakin joskus kohdeltaisiin aivan pelkkänä sinuna eikä pellenä jota esität.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta lähetykseen ei mennä ilmoittamaan että olen kateellinen koska itse en ikinä voittanut enkä halua että kukaan suomalainen voittaa.Niinkö se Tuohino sanoi lähetyksessä?🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinkö se Tuohino sanoi lähetyksessä?🤣🤣🤣
Ei oo sanonu mitään tuollaista. Janne tietää rallista ja voittajista enemmän kun kaikki nää nörttipellet yhteensä eikä mene sanomaan mitään tyhmää tv ssä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta kuitenkaan et tiedä minun elämästä yhtään mitään mutta minä arvaan sinun elämästä sitä sun tätä. Ota yhteyttä johonkin auttavaan tahoon niin voisit saada apua. Toivon, että sinuakin joskus kohdeltaisiin aivan pelkkänä sinuna eikä pellenä jota esität.
Tunnen sinut. Sinä olet apukoululainen
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei oo sanonu mitään tuollaista. Janne tietää rallista ja voittajista enemmän kun kaikki nää nörttipellet yhteensä eikä mene sanomaan mitään tyhmää tv ssä.
No sanoihin Ekassa lähetyksessä heti ilmoitti että haluaa ja toivoo että furmaux voittaa. Sanoi sen 2 kertaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinkö se Tuohino sanoi lähetyksessä?🤣🤣🤣
Juu sanoi
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunnen sinut. Sinä olet apukoululainen
sä oot samalla luokalla mutta olet jäänyt kahdesti luokalle
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juu sanoi
Niin varmaan....🤣🤣🤣
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sanoihin Ekassa lähetyksessä heti ilmoitti että haluaa ja toivoo että furmaux voittaa. Sanoi sen 2 kertaa
No se varmaan halusi että Formaux voittaa....mitä ihmeellistä siinä on.....🤔
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin varmaan....🤣🤣🤣
Etkö katso lähetyksiä? Tykkäät vain naureskella.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No se varmaan halusi että Formaux voittaa....mitä ihmeellistä siinä on.....🤔
No se että jos palkataan Suomen teeveehin luomaan tunnelmaa niin ei siinä heti ilmoiteta että halutaan että ulkomaalainen voittaa😂😂😂
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat? - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No se että jos palkataan Suomen teeveehin luomaan tunnelmaa niin ei siinä heti ilmoiteta että halutaan että ulkomaalainen voittaa😂😂😂
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?Molemmat.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?Höpöhöpö!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?Tunnelman luoja......🤣🤣🤣
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?Hyvä vaan että ei aina katsota sinivalkoisten lasien läpi....
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?Ottaako noin koville?😅
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Etkö katso lähetyksiä? Tykkäät vain naureskella.
Missä kohdassa se sanoi että on kateellinen ja haluaa että suomalainen ei voita....?
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko tyhmä vai vassari? Vaiko molemmat?luomaan tunnelmaa nörteille hahahaha
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
luomaan tunnelmaa nörteille hahahaha
Niille jotka tykkää rallista. Ei teille vassarin pökäleille 😂😂😂
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Missä kohdassa se sanoi että on kateellinen ja haluaa että suomalainen ei voita....?
Ei niin sanonut. Mutta jos osaat rivien välistä lukea niin silloin tajuat. No mä avaan sulle: Jos sanoo että haluaa että furmoo voittaa niin silloinhan ei halua että kukaan muu voittaa ja se taas kertoo sen että on kateellinen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei niin sanonut. Mutta jos osaat rivien välistä lukea niin silloin tajuat. No mä avaan sulle: Jos sanoo että haluaa että furmoo voittaa niin silloinhan ei halua että kukaan muu voittaa ja se taas kertoo sen että on kateellinen.
Ihan älyvapaata keksiä tollaisia juttuja mitkä ei pidä paikkaansa!😅
- Anonyymi00008
Pajari voisi häipyä koko sarjasta. Selittäjä joka antoi potkut Mälköselle. Tsemppiä Ennille.
- Anonyymi00013
Noi joo kun se emmi 😂😂😂
Koita jo päästä asian yli. - Anonyymi00022
Hyvä kun antoi potkut, muuten ei olisi nyt osakilpailu voittaja!!!
- Anonyymi00031
Et oo Enniä nähny kuin unissas ja netissä
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Et oo Enniä nähny kuin unissas ja netissä
Onneksi en
- Anonyymi00009
Hyvin sanottu edelliseltä.
- Anonyymi00016
Pajari on tämän hetken nopein rallikuljettaja maailmassa. Kyllä se nyppii mollaajia.
- Anonyymi00017
Nyt Sami nukkumaan
- Anonyymi00039
Varmaan nukkuukin jo mutta Mene sinäkin Mika jo nukkumaan.
- Anonyymi00026
Toivottavasti tätä nyt ei olle pyydetty secto ralliin juontamaan "asiantuntijaksi"
- Anonyymi00030
No sehän on asiantuntija.....
- Anonyymi00035
Olisitko vapaaehtoinen ?? ai niin et ole asiantuntija
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
No sehän on asiantuntija.....
😂😂😂 joo
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olisitko vapaaehtoinen ?? ai niin et ole asiantuntija
Onhan siellä nyt haapamäkikin vapaana.ei muutaku kättä taskuun ja haabäk selostamoon..
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Onhan siellä nyt haapamäkikin vapaana.ei muutaku kättä taskuun ja haabäk selostamoon..
Mitä se siellä tekee? Ajanut joskus etuvetoisella rallia....siinähän sitä on asiantuntemusta🤣🤣🤣 sittenhän sinne voi ottaa ihan kenet vaan joka on joskus kokeillut rallia!!!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä se siellä tekee? Ajanut joskus etuvetoisella rallia....siinähän sitä on asiantuntemusta🤣🤣🤣 sittenhän sinne voi ottaa ihan kenet vaan joka on joskus kokeillut rallia!!!
No eikös siellä nyt ole ollutkin ketä vain. Haapamäkeä nyt olisi ilo kuunnella ja tietää rallista enemmän kuin moni muu.
Henkka 💪
- Anonyymi00042
Henkka olis kyllä paras.
- Anonyymi00046
Täysin turhanpäiväinen suunsoittaja!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721163
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun96905- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka34727- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536