IS: Huittisissa hukkui 17-vuotias uimataidoton iranilaispoika.
?? Mitä sitten?
Joku uutinen?
11
70
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Jos olisi ollut tyttö niin olisi pysäyttänyt mutta poika? Mistä näitä tulee oikein. Pysyisivät kotimaassaan.
- Anonyymi00002
Ei kyennyt raketti- insinööri uimaan.
- Anonyymi00003
Hukkuminen johtuu yleensä uimataidottomuudesta tai reippaasta kännistä. Kumpi lienee ollut.
- Anonyymi00004
Suomi säästi miljoonan? Paljonko yksi maksookaan?
- Anonyymi00005
Uintitaidon voi hankkia uimalla, opettaa itse itselleen.
Suomalaisistakin 40 % ovat avuttomia kuin irakilainen vedessä! - Anonyymi00009
Miten on sinun törkyturvan laita, osaatko edes käsipohjaa?
- Anonyymi00012
Vita e Pro pitää nokikepinkin pinnalla. Kokeile viikko ja hyppää veteen!
- Anonyymi00013
Matu oppii uimaan vain niin että ne viedään lautalle keskelle järveä ja nuoria neitoja tuodaan rannalle auringonottoon. Vain parhaiden köli raapaisee rantahiekkaa!
- Anonyymi00016
On se sitten karmea näky kun sen köli on on kiinni pohjahiekassa ja karvakäsi vaan kauhoo tyhjää, hihihihi.
- Anonyymi00017
Onpa tosi armotonta ja sivistymätöntä suunsoittoa ihmisen kuolemasta. Sais väki hävetä.
- Anonyymi00018
Minkä ihmisen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518