Tuleva opiskelija täällä, mille alueille EI kannata muuttaa Lahden alueella? Onko ns. narkkarialueita tai vastaavaa, jota kannattaisi välttää? (Asiallisia vastauksia vain)
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Liipolaan tai mukkulaan en muuttaisi. Yksityisiltä saattaa saada rauhallisen kodin mutta ympäristö on silti täynnä mamuja ja narkkareita.
- Anonyymi00003
Ainakin ne kulmat kannattaa kiertää, joilla Heme nykyään pyörii. En tiedä missä pyörii ja onko enää hengissäkään, kun siitä on jo 18 vuotta, kun olen tyypin viimeksi nähnyt. Olen yrittänyt selvittää, missä tuo nykyään pyörii, mutta kukaan ei ole tietävinään mistään mitään, kun jotain kyselee. Pirulauta, siitä kaverista ei sitten ota selvää, onko tuo elävien vai pyörtyneiden kirjoissa.
- Anonyymi00005
Lahdessa on moniakin kerrostaloja, joissa joka oven takana asuu alkoholisteja tai huumeveikkoja. Itse viettäisin tovin talon tupakkapaikalla. Sanoisin vaikka että olen juuri muuttanut. Jos ryhmä rämä kokoontuu ja sellainen tuntu, että kaikki tuntee toisensa eikä siksi että käyvät samalla posliininmaalauskurssilla niin miettisin tarkkaan.
- Anonyymi00006
Lahdessa jos missä kannattaa ennen muuttoa selvitellä vähän, onko johonkin taloon ihan viisasta muuttaa. Kun tarjotaan kämppää, niin ensin katsoo ympäristön ja naapuruston ja vasta sitten käy tsekkaamassa tarjotun kämpän, jos on enää siinä kohtaa vaivan väärtti.
- Anonyymi00007
Liipola ja Mukkula on pahasti mamujen valloittamia alueita. Jos kaipaat rauhallista ympäristöä niin älä muuta näihin ainakaan Lumon tai Lahden talojen asuntoihin. On sen verran eläimellistä menoa ette täälä kukaan jaksa pitkään asua. Meidän talossa ei ole hiljaista hetkeä sekuntiakaan klo 14.00- 02.00 välisenä aikana. Aamulla on koska mamut nukkuu yö väsymyksensä pois. Työssä käyvälle helvetti. Keskustassahan pyörii narkkarit mutta ne pyörii kadulla.
- Anonyymi00008
En ymmärrä, miksette herätä mamuja aamusella kovalla musalla tai vaikka kopistelemalla saappailla lattiaan. Muutaman kerran kun herää liian aikaisin , eiköhän nukkumaanmenoaikakin siitä aikaistu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21892Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60820- 135812
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124805Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25699- 55689
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen15636Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142582- 35580
- 46578
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6533Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529