Huonoimmat/vaarallisimmat alueet Lahdessa?

Anonyymi-ap

Tuleva opiskelija täällä, mille alueille EI kannata muuttaa Lahden alueella? Onko ns. narkkarialueita tai vastaavaa, jota kannattaisi välttää? (Asiallisia vastauksia vain)

6

133

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Liipolaan tai mukkulaan en muuttaisi. Yksityisiltä saattaa saada rauhallisen kodin mutta ympäristö on silti täynnä mamuja ja narkkareita.

• Anonyymi00003

Ainakin ne kulmat kannattaa kiertää, joilla Heme nykyään pyörii. En tiedä missä pyörii ja onko enää hengissäkään, kun siitä on jo 18 vuotta, kun olen tyypin viimeksi nähnyt. Olen yrittänyt selvittää, missä tuo nykyään pyörii, mutta kukaan ei ole tietävinään mistään mitään, kun jotain kyselee. Pirulauta, siitä kaverista ei sitten ota selvää, onko tuo elävien vai pyörtyneiden kirjoissa.

• Anonyymi00005

Lahdessa on moniakin kerrostaloja, joissa joka oven takana asuu alkoholisteja tai huumeveikkoja. Itse viettäisin tovin talon tupakkapaikalla. Sanoisin vaikka että olen juuri muuttanut. Jos ryhmä rämä kokoontuu ja sellainen tuntu, että kaikki tuntee toisensa eikä siksi että käyvät samalla posliininmaalauskurssilla niin miettisin tarkkaan.

• Anonyymi00006

Lahdessa jos missä kannattaa ennen muuttoa selvitellä vähän, onko johonkin taloon ihan viisasta muuttaa. Kun tarjotaan kämppää, niin ensin katsoo ympäristön ja naapuruston ja vasta sitten käy tsekkaamassa tarjotun kämpän, jos on enää siinä kohtaa vaivan väärtti.

• Anonyymi00007

Liipola ja Mukkula on pahasti mamujen valloittamia alueita. Jos kaipaat rauhallista ympäristöä niin älä muuta näihin ainakaan Lumon tai Lahden talojen asuntoihin. On sen verran eläimellistä menoa ette täälä kukaan jaksa pitkään asua. Meidän talossa ei ole hiljaista hetkeä sekuntiakaan klo 14.00- 02.00 välisenä aikana. Aamulla on koska mamut nukkuu yö väsymyksensä pois. Työssä käyvälle helvetti. Keskustassahan pyörii narkkarit mutta ne pyörii kadulla.

• Anonyymi00008

En ymmärrä, miksette herätä mamuja aamusella kovalla musalla tai vaikka kopistelemalla saappailla lattiaan. Muutaman kerran kun herää liian aikaisin , eiköhän nukkumaanmenoaikakin siitä aikaistu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe