Ukrainan pitäisi alkaa tuhoamaan myös bensiinin tankkausasemia. Se onnistuu hyvin näillä pienillä droneilla, jotka pystyvät kuljettamaan esimerkiksi telamiinoja. Yksi telamiina tuhoaa helposti bensa-aseman yhdellä iskulla. Moskovassa ja Krimillä tämä saisi lisää ärtymystä aikaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä taas munkin purijalla välähti
- Anonyymi00002UUSI
Sitä se upseerin innovatiivisuus on, aina pitää löytyä uutta, jotta saadaan mahdollisimman paljon vahinkoa aikaan.
Sinähän et näistä tiedä mitään T-miehenä. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä se upseerin innovatiivisuus on, aina pitää löytyä uutta, jotta saadaan mahdollisimman paljon vahinkoa aikaan.
Sinähän et näistä tiedä mitään T-miehenä.parempi olis että tulis rauha
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
parempi olis että tulis rauha
Olisi kyllä. Mutta valitettavasti se ei tule ennen kuin venäjä on menettänyt tarpeeksi ollakseen edes tasavertainen kumppani ja Putinin sanoin arvostettu. No Putinin arvostus on länsimaissa minimiluokkaa, hän ei vain itse sitä tiedä. Kiina voisi saada sodan loppumaan, mutta ainakaan vielä ei sitä halua, odottaa että Venäjä on tarpeeksi heikko, jota kohti ollaan menossa viikko viikolta.
Toinen joka lopettaisi sodan olisi Putinin siirtäminen sivuun tai hänen kuolemansa.
- Anonyymi00005UUSI
Taas joku potilas herännyt tähän päivään.
- Anonyymi00006UUSI
Zelelle niska laukaus.
Rauhoitaa. Tilanteen. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Zelelle niska laukaus.
Rauhoitaa. Tilanteen.Sitten se sota laajenee tänne pohjan perukoille, tosin se voi laajeta jo hyvinkin pian, joten ollaan reserviläiset valmiina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557