Vanhan liiton henkilönä haluan katsella tv-ohjelmia halvimmalla tavalla. Mökkini katolla on harava-antenni ja lähin valokuitu noin kymmenen kilometrin päässä. Mökillä ja sen vieressä olevalla järvellä on kesäisin kaikenlaista puuhaa, joten tapanani on ollut tallentaa ohjelmia digiboxin levylle. Ja sitten myöhemmin päättää viitsiikö niitä katsoa. Eli en tuhlaa oman loppuelämäni aikaa istumalla kauniina kesäiltana sisällä katsomassa elokuvaa, jonka lopulta huomaa roskaksi, ja harmittaa, miksi en mennyt ongelle.
Asiaan: Digiboxi on sadepäivien rakkine jonka etu on se, ettäkaupallisten kanavien elokuvia katsellessa voi ohittaa mainokset muutamassa sekunnissa.
Tallentavia HD- boxeja ei kai enää valmisteta. Viimeinen malli lienee HDThunder-merkkinen laite, joka meni ukkoskuuron aikana mökilläni mykäksi.
Onko tietoa, saako noita HDThundereita, esim.mallia 5000 tai 6000, vielä jostakin kolosta käyttämättömänä?
Digiboxit eivät ole historiaa
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kyllä tallentavia vielä myydään
- Anonyymi00002
Ainakin yhdellä virittimellä varustettuja malleja löytyy vielä melkein mistä tahansa, vaativat lisäksi USB-kovalevyn. Tuollaisella ei tosin pysty tallentamaan kuin yhtä ohjelmaa kerrallaan ja samalla ei voi edes katsoa toista kanavaa, mutta ehkä se ei aloittajan tapauksessa haittaa.
Jos telkkari on suht moderni, niin vastaavan pitäisi onnistua myös pelkästään TV:llä, kunhan on se USB-levy tallenteille.
- Anonyymi00003
Digiboksihan aika turha jos telkkariin voi kytkeä ulkoisen kovalevyn, tämä mahdollistaa sekä katsottavan ohjelman tallennuksen (jos telkkarissa vain yksi viritin) sekä ajansiirron eli katsottavaa ohjelmaa voi kelata taaksepäin tai pysäyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459