Ellet saa, ota

N+30

Tv sammuksiin, siirtyminen makuuhuoneeseen, seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa, pesulle ja nukkumaan. Jotain muuta halusin seksiltä kuin yhdestä kahteen kertaa viikossa aina sitä samaa.

Olisin ollut halukas useimminkin mutta aviomieheni omat tarpeet menivät minun tarpeideni edelle. En ollut saanut yhdynnässä orgasmia, ainakaan moniin vuosiin. Esileikki ei kuulunut meillä tapoihin, ellei tv:n katsomista lasketa. Tärkeintä seksissä oli että mieheni sai purkautua sisääni ja pääsi sen jälkeen nopeasti nukkumaan.

Säännöllisillä työmatkoilla vieraalle paikkakunnalle tapasin miellyttävän miehen. Aika nopeasti meidän välille kehittyi seksisuhde, oikeastaan vain seksisuhde koska muussa yhteydessä tai tekemisissä me emme keskenään olleet. Sähköpostitse sovimme vain seuraavasta tapaamisesta. Suhde toimii edelleen ja tapaamme noin 3-4 viikon välein.

Matkustan vieraalle paikkakunnalle työpäivää edeltävänä iltana, yleensä tapaamme jossakin ulkona, saatamme käydä kahvilla tai syömässä mutta melko nopeasti menemme hotellihuoneeseeni. Usein saan ensimmäiset orgasmit jo pitkän esileikin aikana, tai oikeastaan aina. Jokainen kerta mies tutustuu vartalooni kuin poika joka ei ole koskaan naiseen koskenut. Kuinkahan monta järisyttävää orgasmia olen tämän miehen sylissä saanut?

Oikeastaan olen aina tyydytetty jo ennen varsinaista yhdyntää mutta olen halukas antamaan naisellisuudella kiitoksen omasta hyvästä olosta. Varsinaisessa yhdynnässä olenkin monesti se joka määrää tahdin. Vaikka en enää yhdynnässä saisikaan orgasmia, niin nautin siitä kun saan miehen vaikeroimaan orgasmin kourissa.

Hyvin usein joudun seksin jälkeen kiittämään seurasta ja jäänhuoneeseen yksin valmistautumaan seuraavaan työpäivään miehen poistuessa. Harvoin olen töissä tällä paikkakunnalla enempää kuin yhden työpäivän ja matkustankin heti työpäivän jälkeen kotiin.

*

Kun kunnollista seksiä saa vain noin kuukauden välein alkaa tehdä mieli enemmän. Sattuma sai kohtaamaan minut erään miespuolisen kohtalotoverin kanssa joka lisäksi asui aika lähellä. Myös tämä mies vaikutti kohteliaalle naisen huomioon ottavalle herrasmiehelle. Oli aika nopeasti selvää että halusimme molemmat seksisuhteeseen. Asiaa vaikeutti vain puolisot joille ei tietystikään asiasta tarvinnut vihjata. Sähköposti toimi heti alusta asti yhteydenpitokonstina.

Tapaamiset ovat olleet pakon sanelemana aika lyhyitä, keskittyen vain nopeaan seksiin. Seksi on ollut silti miellyttävää ja tyydyttävää. Paikoissa ja erilaisissa tavoissa on sitten käytetty mielikuvitusta aika lailla.

Ehkä yleisin tapaaminen sattuu tämän miehen vaimon jumppatunnin aikana. Minä lähden samaa aikaa omalle juoksulenkille ja juoksen suoraan miehen luo. Emme koskaan käytä toistemme vuoteita seksiin. Esileikille ei jää kunnolla aikaa eikä yhdyntäkään pitkä ole mutta kiihkeä kylläkin. Milloin lattialla, sohvalla, keittiön pöydällä tai autotallissa seinää vasten. Yhdynnän jälkeen pyyhin vain paperilla enimmät lemmen eritteet, siemennesteestä ei kortsun ansiosta tarvitse huolehtia. Jatkan lenkkiä vähintään sen verran että saan jonkin verran hikeä aikaiseksi.

Kotona käyn ensimmäiseksi suihkussa ja joskus olen yhdynnässä aviomieheni kanssa heti suihkun jälkeen. Vieraissa käynti käy jännittävästä esileikistä, seksikin on paljon nautinnollisempaa jopa aviomiehen kanssa.

3

15876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies_50

      Suositeltavaa, myös toimintatapana. Näin ei aiheudu harmia kellekään.

      Mutta olisit kirjoittanut yksityiskohtaisemmin !!

      • N+30

        Kirjoitin tarkoituksella vain lyhyesti ja tarkemmin kuvaamatta. Tarkempi tunteiden kuvaaminen on vaikeaa ja en halua kirjoittaa mitään uuhh läähh tyyliä.


      • M+30
        N+30 kirjoitti:

        Kirjoitin tarkoituksella vain lyhyesti ja tarkemmin kuvaamatta. Tarkempi tunteiden kuvaaminen on vaikeaa ja en halua kirjoittaa mitään uuhh läähh tyyliä.

        Mukava lukea kirjoitustasi ja huomata yhteneväisyyttä. Itse olen samassa tilanteessa oleva mies eli työmatkat ovat hyvä henkireikä sopia tapaamisia seksin merkeissä vieraiden rouvien kanssa. Muutaman kanssa tämä on jatkunut jo usean vuoden ajan. Kotona kun seksiä ei tipu edes kuukausittain ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe