monta kuukautta etuajassa, satunnaisia kulkijoita vai jo täystohina päällä?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ei meillä, tosin täällä ei ole mitään syömistäkään.
- Anonyymi00002
Meijän talossa ne tulee hissillä ihan ylös asti.
- Anonyymi00003
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e2c211b5-6100-4067-bdc2-b66ffbb869b6
Entinen kansanedustaja Ano Turtiainen sanoo Venäjän valtiollisen uutistoimiston Ria Novostin haastattelussa, että Suomeen olisi sijoitettu salaa ydinaseita Sauli Niinistön presidenttikaudella.- Anonyymi00005
Siellähä niitä o mein takapihalla. Jotkut höhelöt luulee niitä viljasiiloiks 🤭
- Anonyymi00006
Turtsikka on verrattavissa lapamatoon, selkärangaton petturi katsoi asiaa kummalta puolelta rajaa tahansa.
- Anonyymi00007
Ei kai…🤣
- Anonyymi00008
Läski lentää ikkunasta🤣
- Anonyymi00009
EU itse aiheuttanut ongelman. Ensin kielletään kunnon torjunta aineet. Rotanmyrkyt ja kasvintorjunta aineet. Sitten ihmetellään, että kuinkas näin kävikään.
- Anonyymi00010
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/48c092d4-ea38-4c4f-93f2-f034a82c2dd8
Ruotsi ei pyrkisi ainoastaan torjumaan iskuja, vaan voisi iskeä myös hyökkääjän tukikohtiin ja muihin kohteisiin syvällä Venäjän alueella.
Ruotsin tavoitteena on pystyä tarvittaessa vaikuttamaan Venäjän hyökkäyskykyyn jo ennen kuin sen ohjukset ja droonit saavuttavat Ruotsin tai muun Nato-maan, Aftonbladet kertoo. - Anonyymi00011
NATO joukkoja ja ydinaseita kärrätään nyt venäjän vastaisille rajoille.
- Anonyymi00012
F-35:t pystyvät kuljettamaan ydinaseita.
- Anonyymi00013
??? Ettekö te vasta kesällä kirjoittaneet että itäraja on ihan täynnä naton sotilaita? Mihin te saatte ne porukat ja aseet mahtumaan? Kyläläistenkin pitäisi päästä sieltä liikkumaan omille asioilleen ja kaupoille 😅
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
??? Ettekö te vasta kesällä kirjoittaneet että itäraja on ihan täynnä naton sotilaita? Mihin te saatte ne porukat ja aseet mahtumaan? Kyläläistenkin pitäisi päästä sieltä liikkumaan omille asioilleen ja kaupoille 😅
Niin ja kohtapuolin alkaa hirvenmetsästys, että älkää niitä kirkkaisiin asusteisiin pukeutuneita miehiä ja naisia ampukoun sohitte niillä torrakoillanne 😅
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin ja kohtapuolin alkaa hirvenmetsästys, että älkää niitä kirkkaisiin asusteisiin pukeutuneita miehiä ja naisia ampukoun sohitte niillä torrakoillanne 😅
Hirvenmetsästys, ryssänmetsästys, kaikenlaisia metsästyksiä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hirvenmetsästys, ryssänmetsästys, kaikenlaisia metsästyksiä.
Sikojenmetsästys.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sikojenmetsästys.
Kaikista mieluisin on naistenmetsästys :)
- Anonyymi00019UUSI
Naton ydinaseita ei tarvitse kärrätä Venäjän rajalle niissä on toimiva ohjausjärjestelmä ja työntövoima ne lentää tuhansia kilometrejä.
Venäjän ydinaseista on purettu ja myyty eteenpäin kaikki osat mistä saa rahaa , ne ei lennä mihinkään räjähtävät lähtöpaikassaan , tai eivät räjähdä sielläkään jos laukaisuun tarvittava on purettu ja myyty pimeille markkinoille. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Naton ydinaseita ei tarvitse kärrätä Venäjän rajalle niissä on toimiva ohjausjärjestelmä ja työntövoima ne lentää tuhansia kilometrejä.
Venäjän ydinaseista on purettu ja myyty eteenpäin kaikki osat mistä saa rahaa , ne ei lennä mihinkään räjähtävät lähtöpaikassaan , tai eivät räjähdä sielläkään jos laukaisuun tarvittava on purettu ja myyty pimeille markkinoille.Kyllä tarvitsee. Nämä palstan asiantuntijat on syvällisesti perehtyneet sotatekniikkaan ja olen itsekin nähnyt kun ohjuslavettirekat ovat parkissa Disaksen parkkialueella Jakolassa.
- Anonyymi00018UUSI
Putin on nurkkaan ajettu ROTTA.
mitä nurkkaan ajetulle rotalle TEHDÄÄN?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3151283Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73896Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43670Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662- 50606
- 47600
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.52578Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45537
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9486Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 22470
- 79447
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o29438Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411