"Fifan puheenjohtaja Gianni Infantino ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump jakoivat kultamitalit Espanjan pelaajille MM-finaalin jälkeen. Mitalijonon loppupäässä vuoroaan odotti Iglesias.
”Panda” Iglesias sai ensin mitalin kaulaansa Infantinolta ja kätteli tätä. Sen jälkeen hän tuli Trumpin kohdalle, mutta siirsi katseensa välittömästi muualle ja ojensi kätensä. Jääkylmä kohtaaminen huomattiin ympäri maailman.
Videon hetkestä jakoi muun muassa vasemmistolaispuolue Podemosin edustaja Pablo Fernández, joka ylisti Iglesiasin temppua X:ssä.
– Borja Iglesias edusti Espanjaa. Kiitos! Fernández kirjoitti."
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/63c57ad7-d5e2-4c3a-bcde-7f3496271266
Näin sitä Trumpia pitää käsitellä. Megalomaanikkoa ei pidä ruokkia huomiolla.
Espanjan jalkapallojoukkueen hyökkääjältä jäätävä veto narsistiselle Trumpille
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hienoa Idiootti. Miten liität tämän Suomen Keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan?
- Anonyymi00002
Yksi lause lopussa omaa tekstiä. Surullinen on tämä palsta.
Ja avaus ei mitenkään kuulu palstan aiheeseen.- Anonyymi00004
Megalomaanikko Paituli pelkää nyt, ettei itseäänkään kohta enää noteeraa kukaan?
Likimain kaikki pelaajat näyttivät sivuuttavan Trumpin nopealla kättelyllä. Nämä pelaajat kyllä halailivat ja keskustelivat rivistön muita kihoja naureskellen. Eivät myöskään argentiinalaispelaajat näyttäneet sen paremmin huomioineen Trumpia kättelyssä. Trump vaikutti yllättävän hyväntuuliselta, vaikka Espanja vottikin pelin. Espanjahan tunnetaan Trumpin vihatuinpana Euroopan valtiona. Trump jäi patsastelemaankin Espanjan joukkueen viereen kuvia varten, mutta Fifan puheenjohtaja tuli kiskaisemaan hänet hihasta pitäen pois. Kun Trump ja Infantiino saapuivat kentälle, yleisön vihellys-- ja buuaskonsertti kuului hyvin tv-lähetykseen. Mutta Trump virnisteli silti. Ehkä hän ei kuule kovin hyvin kaiken muun lisäksi.
Trump teki viisaasti siinä, että hän piti suunsa enimmäkseen kiinni ja tyytyi statistin osaan. Hänelle riitti kiirettä mitalien ojentamisessa ja sekä ehkä pelasti hänet pahemmilta mokauksilta.
Itse ottelu oli vieläkin yksipuolisempi kuin odotin. Espanja oli pelillisesti täysin ylivoimainen. Messikin oli piilossa koko ottelun, koska sitä pääosin pelattiin Argentiinan pelipuoliskolla. Espanja on todella loistava jalkapallomaa. Se toimii joukkueena, jonka ylivomasta tulee mieleen NL:n jääkiekkomaajoukkue sen parhaina aikoina. Tällä kertaa parhaiiden pelaajien palkinnotkin menivät oikeiseen osoitteisiin. Turbauksen paras pelaaja oli omastakin mielestäni Rodri, joka ei ole mikään maalnsylkijä vaan Espanjan joukkueen pelirytmin kapellimestari, joka johtaa porukkaa. Toinen samantyyppinen pelaaja, jonka taidoista yllätyin positiivisessa mielessä oli Norjan Odegaard, joka vastaavalla tavalla toimi Norjan systeemin kapellimestarina. Valitettavast Nico Williams kärsi loukkaantumisista, mutta hänen vaarallisuuteensa nähtiin eilenkin. Hän syötti päällään loistavasti Espanjan voittomaalin ja ehti tehdä itsekin yhden maalin, joka hylättiin todennäköisesti väärin perustein. Mutta Espanja on joukkue eikä ole yhden pelaajan varassa. Tästä kertoo sekin, että Rodri otettiin kylmästi vaihtoon, kun hän ilmeisesti alkoi väsyä jatkuvan juoksemisen vuoksi. Rodrihan toimi tarpeen vaatiessa Espanjan viidentenä puolustajana pelinrakentamisen lisäksi. Espanjan maalivahti oli läpi turnauksen kuin itse varmuus ja peliälynsä ol kaikin puolin loistava. Hän esti pitkissä vastaantuloissan useammankin maalin eri otteluissa. Ei tät Espanjan joukkuetta tulevinakaan vuosina voiteta, jos taso pysyy tämmöiisenä.Itse pelistä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Rodri oli turnauksen primus inter pares.
Jalkapallo on edelleen joukkueurheilun ylivoimainen kuningas.
Myötähäpeää tunsin kun Infantino oli kuin nöyrä koiranpentumainen palvelija suhteessaan Trumpiin. Pelaajat olivat onneksi tilanteen tasalla.
Norjan menestys oli upeaa. Vuosia Norja oli saman luokan arvonta-korissa Suomen kanssa ja ottelut sujuivat suhteellisen tasaväkisesti. Taitaa viimeisin ottelu olla peli jossa Norja voitti Suomen 1-0 ja muistaakseni Haaland teki voittomaalin rankkarista.
Tästä mallia meille samoin kuin muutaman vuoden takaisesta Islannin menestyksestä!- Anonyymi00003
aito-arska kirjoitti:
Itse pelistä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Rodri oli turnauksen primus inter pares.
Myötähäpeää tunsin kun Infantino oli kuin nöyrä koiranpentumainen palvelija suhteessaan Trumpiin. Pelaajat olivat onneksi tilanteen tasalla.
Norjan menestys oli upeaa. Vuosia Norja oli saman luokan arvonta-korissa Suomen kanssa ja ottelut sujuivat suhteellisen tasaväkisesti. Taitaa viimeisin ottelu olla peli jossa Norja voitti Suomen 1-0 ja muistaakseni Haaland teki voittomaalin rankkarista.
Tästä mallia meille samoin kuin muutaman vuoden takaisesta Islannin menestyksestä!Ehkä ensi alkuun realistisempaa ottaa mallia Kap Verdesta. Keväällä pelaamamme harjoitusottelu päättyi varsinaisella peliajalla tasan 1-1 ja vasta rangaistuspotkukisan jälkeen Kap Verde voitti lukemin 4-2.
- Anonyymi00005
aito-arska kirjoitti:
Itse pelistä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Rodri oli turnauksen primus inter pares.
Tästä mallia meille samoin kuin muutaman vuoden takaisesta Islannin menestyksestä!Ottelu oli parasta mahdollista mainosta NFL:lle! Onneksi oikea jalkapallo alkaa taas syksyllä!
Tätä mieltä 8vat jenkit, etelän väki, keskilännen asukkaat, suurten järvien alueen asukkaat sekä länsirannikon väki! Anonyymi00005 kirjoitti:
Ottelu oli parasta mahdollista mainosta NFL:lle! Onneksi oikea jalkapallo alkaa taas syksyllä!
Tätä mieltä 8vat jenkit, etelän väki, keskilännen asukkaat, suurten järvien alueen asukkaat sekä länsirannikon väki!Nämä kisat olivat oikean jalkpallon kisat. Amerikkalaista jalkapalloa pelataan enimmäkseen vain USAssa. Rugbyakin pelataan paljon useammassa maassa. Tämä meidän paremmin tuntema futis on sen sijaan levinnyt maailman joka kolkkaan. Se saattaa olla koko maailman eniten harrastettu ja levinnein urheilulaji koko maailmassa. Sen vuoksi sen kiinnostus on suurta.
Ymmärrän kyllä niitä, jotka ptävät futista välillä tylsänä ja tapahtumaköyhänä seurattavana verrattuna esim. nopeatempoiseen jääkiekkoon, jossa tapahtuu kaiken aikaa. Kun olen itse nuorena pelannut futista, olen jo siilloin perehtynyt sen taktisiin ja teknisiin hienouksiin ja osaan katsoa peliä eri tavalla kuin sen tylsänä ja tapahtumaköyhänä näkevät. Shakkikin voi näyttää tylsältä ja tapahtumaköyhältä, ellei pelaajana tunne sen "hienouksia" ja "oivalluksia" sekä osaa ajatella useampaa siirtoa eteenpäin. Tv:ssä näytettiin välillä yläkamerasta puoliajalla sitä, kuinka esim. Espanjan ryhmä liikkuu koko joukkueena kentällä. Se oli hienoa seurattaa, koska siitä näki, miten joka osanen toimi hienosti joukkueena saman tavoitteen eteen ja liikkeet olivat samanaikaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42905- 78865
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi18828Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R52766Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208681- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39505- 47485
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439