Raihnainen kroppani ja vanha sydämeni kiittää !
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Parin päivän ennuste on et Utsjoella on lämpimämpää kuin Helsingissä, myös Merenkurkussa +19, Hesassa +15.
- Anonyymi00002
Elokuun helteet kuumat yöt.
- Anonyymi00004
Elokuu on lempeämpi eikä aurinko paahda niin kuumasti.
Aurinko nousee myöhemmin ja laskee aikaisemmin.
Vähän haikeaa, kun kesä menee, mutta syyskesä ja syksy
on vielä ihanaa aikaa.
- Anonyymi00003
Kyllä minnnnnäiki ooooon niiiiin iloinen etttttä ,,
kun vihdoinki on tyypillinen suomalainen viileä epävakaa kesä,
tämmösestä kesästä mä olen aina tykänny,,,,,,
olisipa nesi vuonnaki tämmöstä, voi kyllä olla etten ole sitä enään kattomassa, mutta hautuumaallla nautin sateista ja kuniista kkkasista kummullani, me yhdessä puolisoni kanssa, hän siellä on jo nukkunu pitemmän aikaa,
mutt jaksaaa se mua sielää silti odottaa. - Anonyymi00005
Ihanaa, ensi yönä tippuu +13 asteeseen siitä vielä pari astetta seuraavina öinä. Vasta lauantaina ennustetaan nousevan +20 asteeseen.
Kyllä mä nautin. Virtaa riittää paremmin olla, mennä ja tulla.- Anonyymi00006
sanos muuta, iiiiihanaaaaaa,
ihana kesä,,,
toivottavasti ei ole viimeinen ,,,,,
elän kiusallaki vielä ensi kesän,,,,,, - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
sanos muuta, iiiiihanaaaaaa,
ihana kesä,,,
toivottavasti ei ole viimeinen ,,,,,
elän kiusallaki vielä ensi kesän,,,,,,joooo ja sitten tulee ahneus ja haluaa elää vielä seuraavanki kesän,,,,
- Anonyymi00008
On syksyistä tänä aamuna. Kylmä tuuli, lehdet lentelee puista.
Piti laittaa kesäpipo päähän, kun ulos menin. Kylmä tuuli
aiheuttaa pääkipuja, mutta kyllä tykkään tästä säästä !- Anonyymi00009
Taidat olla Uudellamaalla? Täällä on +22.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taidat olla Uudellamaalla? Täällä on 22.
Olen aivan Uudenmaan vieressä ja lämpömittari on näyttänyt tänään +15 astetta. Aamupäivällä vielä tuulikin. Ehkä hieman turhan vähän heinäkuun lämpötilaksi. Villatossut ja -takki sekä ranteenlämmittimet piti pukea päälle, kun kävi tähän toosan viereen näpyttelemään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen aivan Uudenmaan vieressä ja lämpömittari on näyttänyt tänään 15 astetta. Aamupäivällä vielä tuulikin. Ehkä hieman turhan vähän heinäkuun lämpötilaksi. Villatossut ja -takki sekä ranteenlämmittimet piti pukea päälle, kun kävi tähän toosan viereen näpyttelemään.
Laita sauna lämpiämään...hehheh.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Laita sauna lämpiämään...hehheh.
Jooo-o, jonakin päivänä panen puuta pesään, jotta lämpiää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jooo-o, jonakin päivänä panen puuta pesään, jotta lämpiää.
Puusauna onki paras sauna.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Puusauna onki paras sauna.
Woi olla, muttei viitsi kovin usein lämmitellä. Yhdelle, yhden takia.
- Anonyymi00010
Hellekausi on muuttanut Lappiin!
- Anonyymi00014
Näköjään on hiukan kääntynyt toisin päin. Pohjoisemmassa on kesäisempää.
Olen iloinen pohjoisen ihmisten puolesta ! Nauttikaa kesästä !
- Anonyymi00011
Annan teille seuraavien 50 vuodet sää ennusteen ,,,,,
se tuelee olemaan suraavanlainen ,,,
seuraavat noin viisikymmentä vuotta
suomen ilmasto tulee olemaan taas viileähkö epävaa aina kesäisin ,
kuten on ollu mun lpsuudestaki alkaen lähes 60 votta,
vain viimeset kymmennen vuotta on ollu TROPPIKKIMAISIA helteitä jokta NYT on taas OHI
suomen kansa tulee nauttimaan ihanista epävakaista kesistä seuraavat noin 50 votta,
nauttikaa nyt te jotka vielä olette elossa,
te ette tule näkemään niitä ihania kesäpäiviä jotka on taas tulossa
kaniin suomen kansan iloksi !
ennusteen teki :
SEITA MUORI ,
TUIMAN TUNTRIN KUPEESTA v 2026 ,,,,,- Anonyymi00020
Mitä tuo "Seitamuori" tarkoittaa?
Harjoitatko Lapin noituutta?
Vai onko vain "leikinlaskua"?
- Anonyymi00012
Oli niin mukavaa kävellä +13, pilvistä. Vähän vettä ripsi paluumatkalla. Ei haitannut minua, kasvit tykkäävät, kun pölyt huuhtoutuu ja saavat juodakseen kuten eläimet.
- Anonyymi00015
Kukat penkissä tarvitsevat aurinkoa ja lämpöäkin joskus.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä vain.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meillä oli viime viikolla jopa helteitä. Siksi sade oli tervetullut.
- Anonyymi00013
Hellekausi tuli ja meni.
Vaikka meillä täällä rannikolla on nyt +13°, silti ainakin itselläni nihkeä olo.
Tuuletin pyörii kohti, ympäri vuorokauden, nytkin.
Tänään en jaksanut kuin pestä lakanat ja sekapyykin. Vaihdoin puhtaat lakanat, sinisiä kukkia. - Anonyymi00022
Teettekö te muuta kuin pyykkäätte koko ajan ?
Onko joku, joka ei pyykkää ja siivoa koko ajan ?
Minä en ainakaan.- Anonyymi00025
Vaihdan ja pyykkään lakanat n. 3 viikon välein. Muuta pikkupyykkiä n. kerran viikossa tai parissa. Se ei ole "aina".
- Anonyymi00028
Joskus vaihdan lakanat, silloin kun viitsin.
En hikoile yöllä ja käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa, joten ei lakanat likaannu.
Pikku pyykkiä pesen koneellisen parin viikon välein.
Siivoan, jos on aihetta.
Ihmettelen minäkin kun täällä tuntuu ihmiset ainaki jotkut pesevän pyykkiä monta koneellista päivässä ja joka päivä melkein. Onko he niin kovia hikoilemaan vai miten ne vaatteet likaantuu? Minä vien ulkovaatteet ja muutkin vaatteet, esim. oloasun parvekkeelle tuulettumaan pitkäksi aikaa, ei tartte aina pyykätä, sillä pyykkäys kuluttaa vaatteen nopeasti. Tuulettamisen jälkeen vaate tuoksuu raikkaalta! - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joskus vaihdan lakanat, silloin kun viitsin.
En hikoile yöllä ja käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa, joten ei lakanat likaannu.
Pikku pyykkiä pesen koneellisen parin viikon välein.
Siivoan, jos on aihetta.
Ihmettelen minäkin kun täällä tuntuu ihmiset ainaki jotkut pesevän pyykkiä monta koneellista päivässä ja joka päivä melkein. Onko he niin kovia hikoilemaan vai miten ne vaatteet likaantuu? Minä vien ulkovaatteet ja muutkin vaatteet, esim. oloasun parvekkeelle tuulettumaan pitkäksi aikaa, ei tartte aina pyykätä, sillä pyykkäys kuluttaa vaatteen nopeasti. Tuulettamisen jälkeen vaate tuoksuu raikkaalta!Pyykkimummoja piisaa...heh.
- Anonyymi00023
Eilen oli vielä +22, nyt tihkuaa ja +14, normikesää.
- Anonyymi00024
Ei vieläkään hellettä, jabadabaduuuuuu !
- Anonyymi00026
Huomenna lämpö palaa, mukavaa.
- Anonyymi00027
Huomenna voi olla tulla lämpimämpää, on se aurinkoakin kiva nähdä,
kunhan ei hellekautta pukkaa.- Anonyymi00029
Joskus on ollu koko kesä viileähkö, se ei ole kivaa.
- Anonyymi00033
ihanaa ei tule ollenkaan kuumaa kesää tämä on tyyyyyypillinen suomalainen epävakaa kesä
todella ihanaaa,
kuumat helteen onki harvinaisuus pohjolassa,
niitä ei enään tule kuin vasta jotain 50-100 vuoden kuluttua,
viileämpi ilmasto johtuu taas maapallon asennosta avruudessa maapallon asento muuttuu hitaasti muihin planttoihin verrattuna,
siitä joktuu nyt taas nämä viileämmät kesät
voi olla tulossa nyt pakjonki lumisia talvia myös, johtuu samasta syystä,,- Anonyymi00034
Keskieuroopasta saadaan pian turistivirrat tänne, se tietää rahaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Keskieuroopasta saadaan pian turistivirrat tänne, se tietää rahaa.
Turistivirtoja tänne ei kaivata luontoa pilaamaan.
- Anonyymi00035
Etelä- jaKeski-Euroopan tulipalot on aivan hirveitä. Kuinka monta tuhatta on menettänyt kotinsa tai kuinka moni on jopa kuollut ?
- Anonyymi00036
Aivan hirveetä siellä
rukoillaan luojaa
heille selviytymistä niistä kauheista vaikeuksista elämälle !
AAMEN ! - Anonyymi00037
Mielipuoli Putin saisi kuolla.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mielipuoli Putin saisi kuolla.
"Mikä pahan tappais" ?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Mikä pahan tappais" ?
On se kummallista. Miten ne Trumppi-pellen joukot saivat Iranin johtajan kuoletettua?
- Anonyymi00039
Alotuksen kanssa täysin samaa mieltä
ihanaa kun ei tullut kuumia helteitä
vaan tuli tyypillinen suomalainen kesä, iiiiiihhhhaanaaaaaaaa vaiko olla ihanampaa vanhan ihmisen näköklmasta EI voi. - Anonyymi00042
Olen ollut hiljaa ja salaa tyytyväinen tähänastisiin kesälämpölukemiin koska ei ole tarvinut läkähtyä helteisiin. Muut sitten rauhassa valittakoon kun ei ole megahelteitä!
Ihan sopiva suomalainen kesä, jossa virkistäviä sateitakin jonkin verran saatu.
Nyt kun katselee tilannetta joka on Euroopan maissa,, saamme olla Suomessa onnellisia toistaiseksi. Ääripää ilmiöt pelottavat. Joten olkaamme Suomessa tyytyväisiä, että on lämmintä, aurinko paistaa sopivasti kuin myöskin sade on tervetullut tasapainottamaan luontoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560