Elokuussa v. 2025 "Kontu Isännöinti" Lieksassa lähetti minulle "Maksumuistutus"-kirjeen, jossa se väitti minun olevan velkaa rahamäärän, joka oli välillä 15 - 20 e. Kuitenkin olin kaikki vastikkeeni ja veteni maksanut. Viestitin virheellisestä "Maksumuistutuksesta" "Kontu Isännöinnille".
Kuinka ollakaan, tammikuussa v. 2026 "Kontu Isännöinti" muisti minua jälleen "Maksumuistutuksella", jossa se väitti, että mainitun kuun vastikkeesta ja vedestä on minulla maksamatta määrä, joka samaten oli välillä 15 - 20 e. Tämänkin kuun vastikkeen ja veden olin kokonaan maksanut.
Kesäkuussa v. 2026 saapui "Kontu Isännöinniltä" "Maksumuistutus", jonka mukaan toukokuun vastikkeesta ja vedestä olisi maksamatta määrä välillä 20 - 25 e, vaikka ei ollut maksamatta.
Näistäkin kahdesta viimeksimainitusta virheellisestä "Maksumuistutuksesta" viestitin "Kontu Isännöinnille".
"Kontu Isännöinti" lähettelee aiheettomia "Maksumuistutuksia"
7
95
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
.....ja sitten....?
- Anonyymi00002
Vinkkaa tuosta teidän hallitukselle että osaavat huolehtia muistutusten lähettelyn kulut joko isännöinnin tai sinun maksettavaksi. Maksaja riippuu siitä ovatko muistutukset aiheellisia.
- Anonyymi00003
Veloitamme 20 euroa joka kerta taloyhtiöltä. Hallitus voi halutessaan velkoa velalliselta. Toki emme kerro tätå, niin eihån kukaan tiedä. Meillä valitaan aina meidän suosittelema tilintarkastaja. Hän ei puutu lillukanvarsiin
- Anonyymi00004
Oikein, niin sitå pitåå
- Anonyymi00005
Kun olin lähettänyt "Kontu Isännöinnille" viestin viimeisestä virheellisestä "Konnun" lähettämästä "Maksumuistutuksesta", jonkin ajan kuluttua saapui minulle "Konnulta" viesti, jossa sanotaan, että väitetty "velka" ei olekaan toukokuulta, vaan v:n 2025 joulukuulta. Siis "Maksumuistutuksessaan" "Kontu" sanoo väitetyn "velan" olevan toukokuulta, mutta uusimmassa viestissään v:n 2025 joulukuulta. Mutta ei, myös v:n 2025 joulukuun vastikkeen ja veden olen kokonaan maksanut.
- Anonyymi00006
Saahan sieltä listan maksuhistoriasta niin näkee mitä on tötöillyt ja milloin
- Anonyymi00007
Uusin heitto "Kontu Isännöinniltä": Tällä viikolla tai viime viikolla oli tullut minulle jälleen "Maksumuistutus", joka tällä kertaa koski elokuun vastike- ja vesimaksua, mutta miten: "Kontu Isännöinti" väitti, että minulta olisi jäänyt elokuulta maksamatta vastiketta ja vettä, vaikka jälleen olin kokonaan ne maksanut, ja "Kontu Isännöinnin" "maksumuistuttama" rahamäärä oli KORKEAMPI, kuin laskutettu määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251768Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651335- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet372947Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827- 120775
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307635Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41561
- 53555
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88518- 65511
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500