Ketä määrää suonenjoki tervo rautalampi
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Niin, kuka on klaanin päällikkö alueella?
- Anonyymi00005
Möhis!
- Anonyymi00007
Se ei ole "ketä" vaan kuka. Mutta ei siellä määräile kukaan.
- Anonyymi00008
Eiköhän sielläkin enimmäkseen määrää kunnanjohtajat/poliitikot ja Suomen laki kuten muuallakin Suomessa?
- Anonyymi00009
Möhiksen laki on siellä voimassa ja Möhis määrää. Raineri-serkku häärää adjutanttina. Paikkakunta kukoistaa, kun sillä on käynyt näin hyvä herraonni.
- Anonyymi00015
Tule rakas Möhis-serkku äkkiä takaisin sieltä Suomen takametsistä. Täällä Gayman-saarilla ovat juulit tehneet vallankumouksen Miranda-serkun johdolla. Akkavalta on barbariaa kuten aikoinaan Suomessa Tavjan valtakaudella. Toistaiseksi olen onnistunt piileskelemään läppärin kanssa vaatekomerossa mutta akku loppuu pian.
Se on sota nyt! Apua!
T: Raineri-serkkusi
- Anonyymi00013
Käy katsomassa kenen mersu on invapaikalla tai poikittain kaupan liukuovien edessä?
- Anonyymi00014
No miun romu se on! On kiire hommailemaan! Ja sen jälkeen koinimaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013728- 501172
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721163- 841040
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95916Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52767Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34747- 54746
- 97743
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121706