Olin ulkoiluttassa koiraani niin tapahtui vihamielinen välikohtaus. Koirani teki tarpeitaan ja kehuin sitä kun sillä on ollut ummetusta "hyvä poika tulipa iso kasa" penkillä humalassa oleva henkilö alkoi huutamaan. Siivoa paskasi se tarttuu jonkun kenkien pohjaan. Koirani järkyttyi tälläisestä humalaisen öykkäröinnistä ja meni hämilleen.
Onneksi selvittiin tilanteesta ilman suurempia henkisiä vammoja. Penkit pitäisi viedä pois ettei humalaiset istu niissä ja häiriköi koiran ulkoiluttajia. Kotiin päästyäni annoin koiralleni kuivatun sian kärsän olipa se mielissään!
Koiravihaa
18
320
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ja tämä tapahtui unessa vai suolahdessa?
- Anonyymi00002
Räyh,räyh,on kiva olla Suomessa looooiiillolllooo
- Anonyymi00014
8kglo u rnljyv
- Anonyymi00004
Tapettavia saatanoita.
- Anonyymi00005
Ettet vaan itte paskonu ja koira oli hämillään.
- Anonyymi00007
Ap olisit sanonut sille koiralles että pure renttua reiteen
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ap olisit sanonut sille koiralles että pure renttua reiteen
Koirille tosi iso vero.Eivät tee muutakun paskoo ja räksyttään jatkuvasti.Pois taajamista nää tadin levittäjät.
- Anonyymi00011
Loooloooololollllloooooooiiiiii
- Anonyymi00013
Rahamiehet paskoo .Ei persaukiset
- Anonyymi00017
Ja sinä sen maksat
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koirille tosi iso vero.Eivät tee muutakun paskoo ja räksyttään jatkuvasti.Pois taajamista nää tadin levittäjät.
En pääse opaskoirani kanssa kauppaan, jos emme saisi kulkea taajamassa :(
- Anonyymi00019
Olin kirjoittamassa juuri suomi24.fi sivulle, kun tuli koiranomistaja ja kusetti sekä pazgatti rakkinsa ikkunani alle, kyllä ottaa päähän, otan seuraavalla kerralla valokuvan tai videon ja julkaisen sen.
- Anonyymi00021
Hei idiootti, kuntopolku on yhdyssana.Parempi mennä sinne kuntopolulle, niin saat järkeä.
- Anonyymi00022
Tarinassa ei kerrottu sitä oleellista että jäikö ne paskat keräämättä?
- Anonyymi00025
Juttu on tosi ja paskat jäi keräämättä
- Anonyymi00029
Tietysti jäi.
Kun se kuuluu tuohon koirafaneiluun että kaikilla mahdollisilla tavoilla kiustaan normaaleja järjellisiä ihmisiä
- Anonyymi00027
Koiravero nostettava 10000 euroa per rakki!
- Anonyymi00028
Loploplloooooloplooool
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559