Olin ulkoiluttassa koiraani niin tapahtui vihamielinen välikohtaus. Koirani teki tarpeitaan ja kehuin sitä kun sillä on ollut ummetusta "hyvä poika tulipa iso kasa" penkillä humalassa oleva henkilö alkoi huutamaan. Siivoa paskasi se tarttuu jonkun kenkien pohjaan. Koirani järkyttyi tälläisestä humalaisen öykkäröinnistä ja meni hämilleen.
Onneksi selvittiin tilanteesta ilman suurempia henkisiä vammoja. Penkit pitäisi viedä pois ettei humalaiset istu niissä ja häiriköi koiran ulkoiluttajia. Kotiin päästyäni annoin koiralleni kuivatun sian kärsän olipa se mielissään!
Koiravihaa
Anonyymi-ap
7
74
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Ja tämä tapahtui unessa vai suolahdessa?
- Anonyymi00002UUSI
Räyh,räyh,on kiva olla Suomessa looooiiillolllooo
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Räyh,räyh,on kiva olla Suomessa looooiiillolllooo
Sillälailla peukku petellä visertää korvien välissä
- Anonyymi00004UUSI
Tapettavia saatanoita.
- Anonyymi00005UUSI
Ettet vaan itte paskonu ja koira oli hämillään.
- Anonyymi00007UUSI
Ap olisit sanonut sille koiralles että pure renttua reiteen
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ap olisit sanonut sille koiralles että pure renttua reiteen
Koirille tosi iso vero.Eivät tee muutakun paskoo ja räksyttään jatkuvasti.Pois taajamista nää tadin levittäjät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557