Näkyy Hyryllä olevan tummaa ja vaaleaa marjanpoimijaa.Kyllä nyt marjat lähtee mettistä.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ja kukaan ei varmasti ilmoita verottajalle mitään. Soittakaa oikeuskanslerille! Tai käyttöpäällikölle!
- Anonyymi00006
Soita ite, jos niin hipottaa! Mitä sitä muille tyrkytät??
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Soita ite, jos niin hipottaa! Mitä sitä muille tyrkytät??
Jos ostat marjaa ja välitätte sen toisel niin siitä pitää maksaa verot.??
Missä kuitit jopparilta / ??
T.verohallinto??🧐
- Anonyymi00002
Poimin juuri vihityn vaimoni kanssa joka on viimesen päälle blondi. Entinen on oli ruma ja läski joka vainoaa prkl vieläkin mutta kauniin vaimon kanssa saatiin lakat poimittua. Illalla seksiä!
- Anonyymi00003
Voi sua, annoin jo näin aamusta ukkokullalle rämemajavaa, nyt reippaasti töihin. ❤️
- Anonyymi00007
Janottiko, kun heräsit?
- Anonyymi00004
Hyvä painaa aamuin illoin
- Anonyymi00005
Vähintään kaksi kertaa päivässä😚
- Anonyymi00014
Mitä jos Emäntä haluaa neljä kertaa päiväs ja sul ei enkiä riiitä??
Varmaan emäntä käöpi sit naapurin isännällä .😉😉🥰 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä jos Emäntä haluaa neljä kertaa päiväs ja sul ei enkiä riiitä??
Varmaan emäntä käöpi sit naapurin isännällä .😉😉🥰Kyllä mul kelpaa jos naapurin isänä ei oikein seiso..
- Anonyymi00008
Hyvä, kun metsän aarteet tulee kerättyä talteen.
Minä en jaksa kerätä, en olleskaan... - Anonyymi00009
Voi olla, että poimijat "poimivat" myös muutakin kuin marjoja...
- Anonyymi00011
Ja muutakin jakaa työttäret kilo hintaan.🥳🥳🤪
- Anonyymi00012
Hyvä kun marjat saadaan pois mettästä
- Anonyymi00013
Se on hyvä, että lähtee kun ei lökäpöksyistä ole muuta tekemään kuin leivästä paskaa ja toisia kadehtimaan.
- Anonyymi00016
Nämä ulkomaalaiset poimijat vain pakkautuvat talojen lähelle.jossain paikassa jopa 30 m päähän.kukaan ei ohjeista näitä.
- Anonyymi00017
Vain köyhät poimii marjoja. Minä ostan kaupasta
- Anonyymi00018
Osta vaan. Saattavat olla niitä samoja joiden päälle kusaisin painon lisäämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5981288- 871011
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta177767Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.298750Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä211711- 58683
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht207577Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21531