https://youtu.be/29LJkiFOyQs?si=Et2vrgdbIpJliHe0
Tubesuositus: Puheenaihe-podcast
-Pride, lasten transhoidot ja Setan aktivismi
Vieraana Riittakerttu Kaltiala
Erinomainen, tarkka, inhimillinen, älykäs ja rohkea haastattelu ja haastateltava. Kannattaa katsoa kokonaan. Sopivaa vastapainoa aktivismin disinformaatiolle ja somen mädätykselle.
Puheeaihe-podcast: Pride, transhoidot,aktivismi
3
99
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Käänteistä logiikkaa, jos biologinen nainen menettäisi rintansa sairauden myötä, niin hänen kuuluisi elää sen jälkeen rinnattomana elämänsä. Rintarekonstruktiota ei sallittaisi.
- Anonyymi00002
Transsukupuolisten itse ruokittu harhaisuus, manipulaation taso, sen myötä vaaditut leikkaukset ja biologisen naisen sairastumista syöpään ei pidä verrata.
Kummalle antaisin verovaroistani? Biologiselle täysijärkiselle naiselle. Transhoidot ovat rahan tuhlausta, "transkokevat" hankalia ja epävakaita tyyppejä. Näkee kun liikkuu vähänkään sateenkaaripiireissä. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Transsukupuolisten itse ruokittu harhaisuus, manipulaation taso, sen myötä vaaditut leikkaukset ja biologisen naisen sairastumista syöpään ei pidä verrata.
Kummalle antaisin verovaroistani? Biologiselle täysijärkiselle naiselle. Transhoidot ovat rahan tuhlausta, "transkokevat" hankalia ja epävakaita tyyppejä. Näkee kun liikkuu vähänkään sateenkaaripiireissä.Tässä on kyse vain ja ainoastaan siitä, että biologinen nainen ymmärtää asian todellisen laidan vasta sitten, kun hän menettää itse jotain itselle todella oleellista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 48569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478