Arvoisat herrasmiehet, jotka käytätte hattua. Muistakaa ottaa hattu päästä ja kumartaa hieman, kun Keskon kylmäkuljetus ohittaa teidät. Siinä saattaa mennä tuttavanne viimeiselle matkalleen.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Pitääkö tupeekin irrottaa?
- Anonyymi00002
Jos se nousee hatun mukana. Pekkaris- mallia ei tarvitse irroittaa.
- Anonyymi00003
Sinähän se siellä raatona lootassa
- Anonyymi00005
Siinä samalla tulee kunnioitettua niitä nautojen ruhojakin kontin takaosassa.
- Anonyymi00007
pitääkö ottaa "hattu" pois alapäästäkin
- Anonyymi00008
Jos kerran kuljet pipo vit..ssa, niin toki.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos kerran kuljet pipo vit..ssa, niin toki.
eiku vaan sellane roiskeläppä siellä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
eiku vaan sellane roiskeläppä siellä
No jos siellä Keskon rekassa menee joku entinen kanta-asiakkaasi, niin toki voit paljastaa sen parhaan pääsi. Onhan se kohteliasta.
- Anonyymi00009
😂😂😂😂
Repesin kun luin😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528