Tässä kun Helsinki Garden keissiä käsitellään eduskunnassa, niin hyvä muistella asioita vuosien taakse. SDP on Tuppuraisen johdolla tänäänkin vaatinut avoimuutta jne. Itse eivät koskaan kokeneet tarpeelliseksi kutsua eduskuntaa koolle EU:n elpymispaketin tai Uniperin osalta. Kun eduskuntaa ei saatu koolle näissä asioissa, niin aika huonosti myös toimittajatkin saivat vastauksia.
Pidän myös äärimmäisen isona vitsinä, että keskustan Kaikkonen on etunenässä puhumassa korruptiosta, kun on itse saanut ehdollista vankeutta vaalirahasotkuistaan.
Pidän myös äärimmäisen isona vitsinä, että keskustan Kaikkonen on etunenässä puhumassa korruptiosta, kun on itse saanut ehdollista vankeutta vaalirahasotkuistaan.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Koomisinta vaikkakin vähemmän hauskaa tapauksessa on se, että asian tiimoilta mielensä pahoittaneita opposition ja vallassa olevan hallituskoalition edustajia kuskataan kesälomiltaan veronmaksajien piikkiin maailman ääristä Arkadianmäelle jeesustelemaan asiasta joka ei muutu miksikään vaikka sitä käsiteltäisiin kuukausien kuluttua. Samaan aikaan pitäisi keksiä säästöjä :).
Ja veronrahoista maksetaan kaikki!
Muistakaapa kun seuraavat vaalit tulee miten toimitta.
Eipä paljo kiinnosta, pe…..tä koko politiikka.
Olisi ne voineet Orpon erottaa mutta ei korppi korpin silmää noki.
Korruptio runttaus jatkuu entiseen malliin.
Kyllä, Kaikkonenkin puoluejohtajana vaaliraha korruptiosta ja tuomiosta huolimatta.
Kaikkonen ei ole hallituksessa, puolangan vävypoika pikku-orpi siellä on.
No Keskustan puheenjohtaja kuitenkin, kertonee jotain puolueen moraalista. Kaikkonen oli sitäpaitsi edellisen hallituksen ministereitä.
Näin on!
Seuraavissa vaaleissa ei ääntäkään kokoomukselle!
Vielä vähemmän persuille.
Eli 0 ?
Äänen voin antaa, mutta lapussa on eri numero. 😂
Pukit kaalimaan vartijoina. Nämä edustajat sielä Eduskunnassa ja Brysselissä mepit keräävät kaiken mitä saavat itselleen.
Persettään pyyhkivät äänestäjiensä vaalilipuilla ja naurelevat hilijaa mielessään.
Ei kansanedustat heitä äänestäneiden vaalilippuja saa.
Onko Suomi enää oikeusvaltio, kun oikeus pitää ostaa juristilta muuten sitä ei ole. Pitää maksaa useampi tonni että saa oikeutta, muuten häviät jutun kun vastaapuolella on kalliinpi asianajaja!!