Isännöitsijän palkka

Anonyymi-ap

Vittuilkaa vaan, mutta saan palkkaa 7600 €/kk. Siksi jaksan kuunnella teitä täällä ja yhtiökokouksissa. Olen vähän koulutettu merkonomi ja suorittanut isännöintikurssin, enkä muualla saisi edes 3000 €/kk. Ehkä 5 vuotta yliopistoa, mutta en päässyt lähellekkään vaikka hain joskus.

10

127

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko saanut mitään palkankorotusta viimeisen 5 vuoden aikana? Alan palkkakehityshän on ihan onneton. (Itsellä sama palkka viim. 5 vuotta. Ei mitään palkankorotusta viiteen vuoteen.)

• Anonyymi00002

Yllättävän vähän palkka-asiat tuntuvat kiinnostavan muita kuin minua. Miksi aiheesta ei saada keskustelua aikaiseksi? Onko jollain muka palkka kunnossa?

Oletko yrittäjä? Missään päin Suomea yksikään työntekijä tuskin saa 7600 €/kk palkkaa.

Kuten tunnettua, oma palkkani törmäsi lasikattoon yli 5 vuotta sitten. Brutto 4000 €/kk, mutta siihen ei ole tullut euroakaan palkankorotusta yli viiteen vuoteen. Siitä vitsailu, ettei isännöintialalla voi saada palkankorotuksia ja inflaatio syö palkan ostovoiman vuosi vuodelta yhä pienemmäksi.

Viisi vuotta samalla kuukausipalkalla on pitkä aika, kun samaan aikaan kaikki hinnat ovat nousseet 10-20 %.

• Anonyymi00005

Ihan palkkatöissä ja Tampereella vaikutan. Tiedän että palkka on hyvä. Käykää katsomassa verotoimistosta mitä työkaverinne tienaa. Se avartaa kummasti:) Ei tämä silti helpolla tule ja kaipaisin jollekin muulle alalle.

• Anonyymi00003

Aika hyvin, enemmän kuin useassa isännöintifirmassa edes toimari saa palkkaa. Olet kyllä oikea superisännöitsijä ja luultavimmin vielä yleisnerokin. Toivottavasti saat täältä kaipailemaasi ihailua.

• Anonyymi00004

On kyllä hyvä liksa. Oma palkkani ei Jyväskylässä yllä edes yli 6000€:n.

• Anonyymi00006

Kyllä mun työkaverikin löytyy verokoneesta, vaikka itse

• Anonyymi00007

Kyllä mun työkaverikin löytyi verokoneesta, vaikka itse olen kaukana hänen tuloista. Tampereella ollaan. Täytyy mennä oikein verotoimistosta katsomaan.

• Anonyymi00008

Tsekkasin huviksi heinäkuun palkat meidän toimistossa (stadissa, keskikokoinen firma). Isännöitsijät tienanneet välillä 4772,57€ -- 8353,90€, keskiarvo 6972,23 €.

7600€/kk on hyvä, joskaan ei poikkeuksellinen - varmaan menee top 10% isännöintialalla. Meillä pari hlöä pääsee säännöllisesti noihin lukemiin.

Terkuin yrittäjä (joka tienaa vähemmän 😃)

• Anonyymi00009

Siihen palkkaan kuuluu varmaan läpisormien katselu, ihmisille valehtelu, korjausten vähättely ja laiminlyönti.

• Anonyymi00010

Joo,yrittäjänä itse tienaan vähemmän,mutta työntekijälle joka osaa hommansa hyvin ja joustaa sovitusti näistä 8 viiva 4 työajoista ja osaa organisoida maksan paremman liksan,sitten on näitä kuminauhoja jota raskaita vetää perässä,kun totuus on että joku tekee jotain hommaa tunnin kun toinen vetää sen vartissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      37
      1379
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      63
      1158
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      1003
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      59
      992
    5. 75
      881
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      821
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      755
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      40
      729
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      702
    10. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      671
    Aihe